رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 410443

پرسپولیس برای دفع سموم تمرین میکند!

ساعت 24- طبق آن چیزی که برای پرسپولیسی ها برنامه ریزی شده است بازیکنان این تیم باید طی پنج روز آینده به ادامه تمرینات خود بپردازند.

style="text-align:justify">با ورود فوتبال باشگاه ایران به تعطیلات طولانی مدت، تیم های حاضر در لیگ برتر نیز به دنبال استفاده از مدت زمان مربوط به تعطیلی نیم فصل هستند و به همین دلیل هر کدام از آنها برنامه ریزی خود را برای برگزاری اردو، برنامه تمرینی، تعطیلی بازیکنان و ... مهیا کردند و به دنبال عملی کردن آن هستند.

از این رو برانکو ایوانکوویچ و کادر فنی اش نیز برنامه های اصلی خود برای پرسپولیسی ها را مشخص کردند و مطابق با آنچه قرار است به انجام برسد بازیکنان باید پنج روز آینده را نیز به تمرین بپردازند و بدین ترتیب در حال حاضر هیچ یک از بازیکنان نمی توانند از مجموعه جدا شوند.

برنامه اصلی برانکو و کادرش برای پنج روز آینده و ادامه حضور بازیکنان در تمرینات، سم زدایی از بدن آنهاست و با توجه به فشرده بودن بازی های نیم فصل اول پرسپولیسی ها برقراری این تمرینات برای آنها الزامی است تا پس از آن شاگردان برانکو بتوانند با بدن های آزاد شده به مرخصی بروند.

پس از تمرین پنج روز آینده پرسپولیسی ها، آنها به مدت 12 روز به تعطیلات می روند تا بدین ترتیب دوران مرخصی خود را طی کنند. پس از 12 روز مورد نظر، با برگزاری اردویی خارجی(احتمالا قطر) دور جدید تمرینات پرسپولیسی آغاز خواهد شد.

ورزش سه

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها