رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 410651

گرو:

همه چیز پول نیست،از استقلال شکایت نمیکنم/یکی از مربیان مطرح ایران من را میخواهد

ساعت24-مهاجم نیم فصل اول استقلال گفت:در فوتبال همه چیز پول نیست. مطمئن باشید و این را از قول من بنوسید که هرگز به فیفا شکایت نمی‌کنم.

الحاجی گرو شب گذشته قراردادش با استقلال را فسخ کرد و در نهایت از جمع آبی پوشان جدا شد تا سرنوشت این بازیکن در ایران با استقلال به پایان برسد.

مهاجم استقلال که به تازگی به کشورش برگشته است در گفت‌وگو با فارس در خصوص دلایل جدایی‌اش گفت: من با مسئولان باشگاه استقلال توافق کردم که قرارداد بین ما فسخ شود.هیچ پولی هم بایت این فسخ قرارداد نگرفتم.

وی افزود:برای این فسخ قرارداد هم پولی نگرفته ام چون معتقدم در فوتبال همه چیز پول نیست.به هر حال من چند ماه در ایران در تیم بزرگی بازی کردم که هواداران خوبی دارد. همه چیز را هم فراموش کرده‌ام.

گرو در خصوص اینکه هواداران استقلال نگران هستند وی به فیفا شکایت کند گفت: تاکید می‌کنم در فوتبال همه چیز پول نیست. مطمئن باشید و این را از قول من بنویسید که هرگز به فیفا شکایت نمی‌کنم.

وی در پایان در خصوص اینکه پیشنهاد باشگاه سپاهان و نساجی به وی را چطور ارزیابی می‌کند گفت: می‌دانم چند باشگاه ایرانی خواهان من هستند و یکی از مربیان مطرح کشور ایران خواستار حضورم در باشگاهش شده است. او مدعی است راحت از من استفاده می‌کند ولی فعلا می‌خواهم در کنار خانواده‌ام یک تصمیم خوب بگیرم.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها