رفتن به محتوا
سام سرویس
کد خبر 410763

«چهره سال» ترامپ، پوتین یا عروس جدید خانواده سلطنتی؟

ساعت 24- مجله تایم لیستی از نامزدهای عنوان «چهره سال» را منتشر کرد که برای اولین بار مگان مارکل عروس جدید خانواده سلطنتی برای رقابت وارد این لیست شده است.

style="text-align: justify;">عنوان «چهره سال» سالانه از سوی سردبیران مجله آمریکایی تایم با در نظر گرفتن ویژگی‌های خوب یا بد انتخاب می‌شود.

این فهرست شامل رئیس جمهور آمریکا هم بود که اگر امسال هم انتخاب شود، برای دومین بار چهره سال شده است؛ چون در سال ۲۰۱۶ وقتی به طور غیرمنتظره هیلاری کلینتون را شکست داد و رئیس جمهور شد، عنوان چهره سال را گرفت.

اما امسال نیز امکان دادن این عنوان به ترامپ وجود دارد. او امسال درگیری‌های زیادی با کارکنان کابینه خود داشت، همچنین تصمیمات متناقض سیاسی و تصمیم به جدایی خانواده‌های مهاجر و آغاز جنگ تجاری با چین، همه باعث شد تا ویژگی‌های نادرست آقای رئیس جمهور بیشتر و او وارد این لیست شود.

یکی دیگر از رهبران جهان، ولادمیر پوتین رئیس جمهور روسیه نیز در این لیست قرار گرفت. او یک بار دیگر در سال ۲۰۰۷ «چهره سال» شد. امسال نیز به دلیل ویژگی‌های مثبتی مانند ثبات در اقتصاد کشور، سیاستی که مقابل سیاستمداران جهان بخصوص سیاستمداران آمریکایی داشت، باعث شد در این لیست قرار گیرد.

مگان مارکل بازیگر سابق آمریکایی که ازدواجش با همسر شاهزاده هری و وارد شدن به خانواده سلطنتی سروصدای زیادی در جهان به پا کرد، یکی دیگر از افراد این لیست است. او پیش از این به عنوان بازیگر معروف و فعال در مبارزه برای حقوق زنان نمی‌توانست در فهرست «چهره سال» مجله قرار گیرد.

اما ازدواجش با خانواده سلطنتی سروصدای زیادی در سراسر جهان به همراه داشت. دلایلی مانند رابطه سخت او با خانواده پدرش، رقابت با کیت میدلتون عروس دیگر خانواده و اخبار دیگری که در این مدت توسط مطبوعات پوشش داده، می‌تواند به او کمک کند وارد لیست شود.

البته جمال خاشقجی روزنامه نگار منتقدی که به دست سعودی‌ها قربانی شد و رئیس جمهور کره جنوبی که مدت زیادی تیتر اول روزنامه‌ها بود نیز در این لیست قرار دارند.

باشگاه خبرنگاران جوان

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها