رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 410851

آیا وام ازدواج و مسکن افزایش مییابد؟

ساعت24-عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس گفت: با در نظر گرفتن منابع مورد نیاز، افزایش وام ازدواج برای سال ۹۸ را پیگیری می کنیم.

وام
محمد فیضی با اشاره به تلاش نمایندگان برای افزایش سقف وام مسکن در بودجه سال ٩٨ کل کشور، گفت: با توجه به تورم رخ داده در اقتصاد و همچنین سخت شدن شرایط زندگی برای اقشار متوسط و ضعیف جامعه پیشنهاد افزایش سقف وام مسکن مطرح شده است.

نماینده مردم اردبیل در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه طبق شنیده ها دولت پیشنهادی در خصوص افزایش سقف وام ازدواج در بودجه ٩٨ مطرح نکرده است، افزود: در شرایط فعلی برای تسهیل ازدواج باید با افزایش وام در این حوزه به تسهیل گری بپردازیم.

وی با بیان اینکه باید همزمان با ارایه پیشنهاد افزایش سقف وام ازدواج منابع مورد نیاز این مهم نیز دیده شود، اضافه کرد: به طور حتم در این رابطه پیشنهاد افزایش سرمایه بانک های متولی مورد تایید خواهد بود.

این نماینده مردم در مجلس دهم با تاکید بر اینکه اگر دولت در لایحه نهابی بودجه ٩٨ به موضوع افزایش سقف وام ازدواج توجه نداشته باشد در کمیسیون تلفیق مجلس این مهم مدنظر قرار خواهد گرفت، گفت: باید منابع این مهم به هر طریقی دیده شود تا موانع پیش روی جوانان برای ازدواج از میان برداشته شود.

فیضی ادامه داد: در خصوص جزییات افزایش وام ازدواج پس از بررسی های بیشتر اظهارنظر قطعی صورت خواهد گرفت اما در این رابطه رشد سقف وام حتمی است زیرا با مبلغ فعلی امکان آغاز زندگی مشترک ممکن نیست.

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی یادآور شد: منابع قرض الحسنه مردم نزد بانک ها بهترین منبع ارایه وام ازدواج است از اینرو دولت باید به این مهم توجه ویژه داشته باشد.

منبع:ایبنا

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها