رفتن به محتوا
سام سرویس
کد خبر 411188

روایت وزیر اطلاعات از تجهیز جریانات تروریستی در خارج از مرزهای ایران

ساعت24-وزیر اطلاعات با بیان این که در حال حاضر تروریست‌ها از مراکز آموزشی مجهز و انبارهای عظیم اسلحه برخوردارند گفت که اگر قبلا تروریست‌ها با یک پیکان وانت و چند اسلحه کلاشینکف وارد کشور می‌شدند امروز با موتورهای قوی، ماشین‌های شاسی بلند، اسلحه تیربار و یا توپ‌های ضد هوایی به مرزها تعرض می‌کنند.

وزیر+اطلاعات.jpg
سید محمود علوی در جریان طرح سوال نماینده میاندوآب در خصوص تمهیدات امنیتی وزارت اطلاعات برای رفع اقدامات مخل امنیت اظهار کرد: شرایط امنیتی امروز ما متفاوت با سال‌های گذشته است ما با شرایطی مواجهیم که سرویس‌های امنیتی کشورهای همسایه و حتی کشورهای دور دست مستقیم علیه امنیت کشور وارد عمل شدند و از جریانات و گروه‌های تروریستی با تمام وجود هم به صورت نقدی و هم کالایی و هم آموزشی حمایت تمام عیار می‌کنند.

وی اضافه کرد: ما سالهایی را پشت سر می‌گذاریم که یکی از حامیان تروریست‌ها یعنی داعش دولت خود خوانده تشکیل داده بود و تروریست‌ها از مراکز آموزشی مجهز برخوردار بودند و به انبارهای عظیم اسلحه‌های ارتش سوریه و عراق دست پیدا کرده بودند. امروز هم داعش زمین را از دست داده ولی اسلحه را زمین نگذاشته است.

وزیر اطلاعات در ادامه خاطر نشان کرد:‌ اگر قبلا در جنوب شرقی، شمال غربی یا جنوب غربی کشور تروریست‌ها با یک پیکان وانت و چند اسلحه کلاشینکف وارد می‌شدند امروز آنها با موتورهای قوی، ماشین‌های شاسی بلند، اسلحه تیربار، فشنگ فراوان و توپ‌های ضد هوایی به مرزها تعرض می‌کنند. آنها پیش از این آموزش‌های ابتدایی چریکی و نظامی می‌دیدند و الان علاوه بر آن آموزش اطلاعاتی هم می‌بینند که چطور ارتباطات تماس، رفت و آمد و قرار خود را از دید منابع اطلاعاتی پنهان کنند.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها