رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 411240

شوک بزرگ در نیم فصل نقل و انتقالات!/برانکو و خارجی ها از پرسپولیس حق فسخ گرفتند؟

ساعت24-طبق قوانین فدراسیون جهانی فوتبال، بازیکنان خارجی هر تیمی اگر بیشتر از ۳ ماه دریافتی نداشته باشند می‌توانند قراردادشان را فسخ کنند.

در روزهایی که مشکلات مالی و دریافتی کم بازیکنان و کادر فنی تیم فوتبال پرسپولیس بیش از پیش برای این باشگاه دچار مشکل شده است، خطر فسخ قرارداد از سوی بازیکنان و کادر فنی خارجی تیم پرسپولیس را تهدید می کند.

بازیکنان و کادر فنی خارجی تیم فوتبال پرسپولیس همچون گادوین منشا و یابرانکو ایووانکویچ ماه ها است که دریافتی از باشگاه نداشته اند و هفته گذشته نیز در جلساتی که با مسئولان باشگاه برگزار کردند به توافقی دست نیافتند و همچنان با دستانی خالی به کار خود در این تیم ادامه می دهند.

گفتنی است طبق قوانین فیفا اگر باشگاهی بیشتر از سه ماه دریافتی به بازیکنان و مربیان خارجی تیمش بدهکار باشد، آن ها می توانند با اجازه ای که از سوی فیفا کسب کرده اند قراردادشان را یکطرفه فسخ کنند. البته بازیکنان و کادر فنی تیم فوتبال پرسپولیس به دنبال آن هستند تا پیش از تعطیلات کریسمس دریافتی را داشته باشند و در صورتی که این کار از سوی مدیران باشگاه پرسپولیس انجام نشود، می تواند عواقب جبران ناپذیری را برای این تیم به وجود آورد.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها