رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 411388

آیت‌الله مکارم: دولت بودجه کمیته امداد را افزایش دهد

ساعت24-آیت الله مکارم شیرازی با اشاره به اینکه قشرهای ضعیف جامعه وضعیت اقتصادی مطلوبی ندارند، گفت: دولت باید به منظور بهبود امور مردم به ویژه مددجویان، بودجه کمیته امداد را افزایش دهد.

مکارم
r />
به گزارش سایت خبری امداد، سیدپرویز فتاح بعدازظهر امروز در ادامه سفر به قم با آیت‌الله ناصر مکارم شیرازی دیدار کرد.

آیت الله مکارم شیرازی در این دیدار با اشاره به اقدامات کمیته امداد در رسیدگی به امور محرومان و مددجویان گفت: اخبار خوبی در این زمینه به ما می رسد که نشان می‌دهد کمیته امداد بیشتر مورد اعتماد مردم قرار گرفته و درحال پیشرفت است.

این مرجع تقلید تاکید کرد: در شرایط فعلی که فشارهای اقتصادی مشکلات بسیاری را برای مردم به وجود آورده، خدمات کمیته امداد بسیار ارزشمندتر از گذشته شده است.

آیت الله مکارم شیرازی با بیان اینکه فعالیت‌های کمیته امداد باید بیش از این به مردم معرفی شود، افزود: در صورت تحقق این هدف، کمک‌های مردمی بیشتر می‌شود و به برخی سئوالات که در مورد محل هزینه‌‌کرد کمیته امداد مطرح می‌شود، پاسخ داده خواهد شد.

وی با تاکید بر اینکه قشرهای ضعیف جامعه وضعیت اقتصادی مطلوبی ندارند، گفت: اقشار متوسط جامعه درحال تبدیل شدن به قشر ضعیف هستند و برای بهبود امور مردم، دولت باید بودجه کمیته امداد را افزایش دهد.

آیت‌الله مکارم شیرازی با بیان اینکه همواره «روز خود را با پرداخت صدقه به صندوق‌های کمیته امداد آغاز می‌کنم»، عنوان کرد: استفاده از مشارکت‌های مردم در رفع احتیاجات اقشار مستضعف، اهمیت بسیاری دارد به همین علت باید به صورت ویژه مورد توجه قرار گیرد.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها