رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 411453

توضیحات کریمیقدوسی درباره توئیتش

ساعت24-نماینده مشهد در تذکری توضیحاتی نسبت به توئیتی که هفته پیش داشت، توضیحاتی ارایه کرد.

کریمی+قدوسی.jpg
جواد کریمی قدوسی در تذکری در جلسه علنی امروز چهارشنبه گفت: هفته جاری تعدادی از نمایندگان نسبت به موضع بنده مواردی را مطرح کردند که تلویحا به من جسارت و توهین شده است. لازم است که در این باره توضیحاتی را ارائه دهم تا منظورم مشخص شود.

وی افزود: امام فرمود که اگر من هم پایم را از اسلام کنار گذارم همین مردم می‌ریزند و من را از بین می‌برند. مردم، شخص پرست نیستند و اسلام را می‌خواهند.

وی افزود: در چنین شرایطی باید ضروری‌ترین اقدامات برای حفظ وحدت ملی در حوزه‌های مختلف باشد. محور صحبت بنده درباره فتنه ۸۸ و سران فتنه و وظیفه ما در برابر فتنه بود. رهبر انقلاب در جمع مردم قم فرمود برخی نادانسته وارد فتنه شده و نفهمیدند این یک ابزاری است.

کریمی قدوسی خاطرنشان کرد: مجلس در راس امور است پس قانون اساسی، شرع مقدس و سوگندی که ما خوردیم برای دفاع از استقلال، حمایت از مردم، شهدا، امام و رهبری، ایستادگی در برابر دشمن و فتنه است و قطعا مسئولان هم در این تراز حرکت می‌کنند.

وی افزود: مجلس هم شهدایی از نمایندگان تقدیم انقلاب کرده است. ما تنها کشوری هستیم که این میزان شهید در حوزه‌های مسئولیت مختلف داشتیم. البته این استثناهایی هم دارد.

در این هنگام یکی از اعضای هیات رئیسه به کریمی قدوسی گفت که زمان طرح تذکرش رو به اتمام است که او با استناد به آئین نامه گفت که چون دو نفر علیه او حرف زدند ۱۰ دقیقه زمان برای تذکر دارد. موضوعی که با واکنش مطهری رئیس جلسه مواجه شد و به کریمی قدوسی گفت که دو دقیقه زمان برای بیان تذکر دارد. علی رغم زمان باقیمانده کریمی قدوسی از ادامه صحبت‌هایش امتناع کرد.

کریمی قدوسی هفته گذشته در توئیتی نوشته بود:

« ۵۰ درصد این مجلس به دنبال فروپاشی نظام جمهوری اسلامی است، سران فتنه ۸۸ به دنبال سقوط نظام جمهوری اسلامی بودند و حالا امروز ۵۰ درصد نمایندگان مجلس پشت تریبون می روند و از سران فتنه دفاع می کنند».

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها