رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 411504

معاون وزیر راه و شهرسازی: فلات ایران ناآرام شده است

ساعت24-معاون وزیر راه و شهرسازی و رییس مرکز تحقیقات مسکن و ساختمان کشور اظهار کرد: فلات ایران از لحاظ تکتونیکی ناآرام شده است و با فوجی از زلزله‌ها مواجه هستیم.

quot; محمد شکرچی‌زاده" پیش از ظهر امروز ۲۸ آذرماه در هشتمین کنفرانس ملی سازه و زلزله گفت: فلات ایران از لحاظ تکتونیکی ناآرام شده و با فوجی از زلزله‌ها مواجه هستیم.


وی به زلزله‌های کرمانشاه اشاره و عنوان کرد: حدود ۱۱۰۰ دستگاه شتابنگاری در کشور داریم که رکوردهای ثبت شده توسط آنها حدود ۱۳ هزار است.

معاون راه و شهرسازی و رییس مرکز تحقیقات مسکن و ساختمان کشور با اشاره به سه زلزله ۱۰ آذرماه سال قبل با بزرگای بالای شش ریشتر، بیان کرد: کرمانشاه یک استان ناآرام است و امکان زلزله‌های شدید را دارد.

وی با اشاره به زلزله سال گذشته در غرب کشور عنوان کرد: زلزله سرپل ذهاب ۶۲۰ کشته داشت که ۵۰۰۰ میلیارد تومان خسارات به بار آورد.

شکرچی از زلزله ۶.۱ ریشتری هجدک کرمان در سال گذشته سخن به بیان آورد و اظهار کرد: براساس برداشت‌های میدان بنیاد مسکن کرمان در حوزه شهرستان راور ۶۰۰ واحد روستایی و ۳۰۰ واحد شهری آسیب دیدند و در شهرستان کرمان ۳۰۰ واحد شهری و ۳۰۰ واحد روستایی آسیب دیدند که بنابراین در زلزله هجدک کرمان با بزرگی ۶.۱ جمعا ۱۵۰۰ واحد آسیب دیده‌اند.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها