رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 411520

تقدیر استاندار خراسان جنوبی از بانک صادرات ایران

ساعت24-​استاندار خراسان جنوبی با ارسال لوحی، از مدیر شعب بانک صادرات ایران در این استان به‌خاطر حمایت از اشتغال‌زایی در مناطق روستایی و عشایری تقدیر کرد.

خبر
r /> به گزارش روابط‌عمومی بانک صادرات ایران، محمدمهدی مروج‌الشریعه، استاندار خراسان جنوبی در پیامی به بهروز کلانتری مدیر شعب بانک صادرات ایران در این استان از اقدامات ارزنده وی در پیگیری و انجام امور مربوط به کارگروه تخصصی اشتغال استان به‌ویژه جذب تسهیلات اشتغال پایدار در مناطق روستایی و عشایری تقدیر کرد.
در بخشی از این تقدیرنامه آمده است: «رشد و توسعه اقتصادی استان، دستاورد تلاش خالصانه و صادقانه تمام کسانی است که در راستای تحقق اهداف سازمانی و خدمت بی‌منت به مردم، از هیچ کوششی دریغ نکرده و فردایی آباد و روشن را در پرتو یاری خداوند متعال نوید می‌بخشد. از تلاش‌ها و اقدامات ارزنده شما در پیگیری و انجام امور مربوط به کارگروه تخصصی اشتغال استان به‌ویژه جذب تسهیلات اشتغال پایدار در مناطق روستایی و عشایری که انشاءا... زمینه‌ساز تسریع در توسعه اقتصادی استان خراسان جنوبی خواهد بود تشکر و قدردانی می‌نمایم.»
بانک صادرات ایران در ٩ ماه اول سال‌جاری با پرداخت ٧٤٤فقره وام قرض‌الحسنه در سرفصل‌های مشاغل خانگی و تسهیل و رفع موانع تولید به ارزش نزدیک به ٤٤٠ میلیارد ریال، سهم عمده‌ای در تأمین نیاز مردم این استان، اشتغالزایی و حمایت از تولید داخلی ایفا کرده است.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها