رفتن به محتوا
سام سرویس
کد خبر 411540

آیت الله علم الهدی: راهپیمایی نهم دی یک برنامه بصیرتی است

ساعت24- نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی گفت: راهپیمایی نهم دی اجرای یک مراسم یادبود نیست بلکه یک برنامه بصیرتی است.

علم الهدی
آیت‌الله سید احمد علم الهدی روز چهارشنبه در دیدار با اعضای برگزاری ستاد گرامیداشت نهم دی خراسان رضوی در مشهد افزود: نهم دی سالروز یک حادثه نیست بلکه حرکت مردمی در تجدید بیعت با رهبری و خنثی سازی توطئه دشمن بود و به عنوان یک حرکت بصیرتی و بیدارسازی انجام می شود.

وی ادامه داد: جریان فتنه 88 امروز قویتر و به نوع دیگری وجود دارد. امروز حرکت دشمن در جهت براندازی نظام و مقابله با ستون خیمه نظام در شکل دیگر و قویتر انجام می شود و نیاز به بیدارسازی و تولید بصیرت در این زمینه داریم.
امام جمعه مشهد گفت: امروز دشمن برنامه های مختلفی برای براندازی نظام و تقابل مردمی با ستون خیمه نظام دارد. مسئله 9 دی امسال یک عملیات استقلالی برای امروز است و نه یک مراسم سالگرد گرفتن برای سال 88.
وی مراسم 9 دی را یک حرکت دینی و سیاسی توصیف و بیان کرد: باید توجه نمود که اجرای این مراسم به صورت حماسی باشد و مراقب باشیم منحرف نشود. اجرای راهپیماییها و سخنرانیها باید طوری باشد که مردم را راضی کند، در غیر این صورت فعلا نه تنها نفعی ندارد بلکه ضرر می رساند و مردم را بی‌ تفاوت می‌ کند.
آیت الله علم الهدی افزود: نام بردن از مسئولان و تشکر از آنها بخاطر حضور در راهپیماییها درست نیست. خود ما مردم را دعوت به حضور در راهپیمایی می کنیم و اینکه از ما بخاطر حضور در راهپیمایی نام برده و تشکر شود پسندیده نیست. باید از مردم و افرادی که با بچه کوچک و سن زیاد در این مراسم شرکت می‌کنند تشکر کرد.
مراسم 9 دی امسال در مشهد ساعت 8 و نیم روز یکشنبه آتی از میدان شهدا به سمت حرم مطهر امام رضا(ع) در این شهر برگزار می شود.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها