رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 414042

تکذیب بسته شدن تماشاخانه شهرزاد بابت مشکلات اخلاقی

ساعت 24- مدیر هنری تماشاخانه شهرزاد گفت: من قویاً تمامی شایعات منتشر شده بابت بروز مشکلات اخلاقی در تماشاخانه شهرزاد و بسته شدن این تماشاخانه به این دلایل را تکذیب می‌کنم زیرا هیچ سندیتی نسبت به این شایعات وجود ندارد.

div style="text-align:justify">

علی شعاعی مدیر هنری تماشاخانه شهرزاد درخصوص آخرین وضعیت تعطیلی تماشاخانه شهرزاد گفت: واقعیت مطلب آن است که در این فاصله تمامی اتهاماتی که به مجموعه شهرزاد وارد شده بود کاملاً لغو شده و مشخص شد که این اتهامات در کل مربوط به شهرزاد نبوده است.

وی در همین راستا ادامه داد: در حال حاضر مشکلات شهرزاد نسبت به اتهامات وارده حل شده و شهرام کرمی به عنوان مسئول مرکزهای نمایشی باید پاسخگوی وضعیت فعلی باشند ولی هنوز پاسخ قطعی از سمت مرکز ارائه نشده است.

مدیر هنری تماشاخانه شهرزاد با اشاره به اتمام حاشیه سازی‌ها علیه این نهاد فرهنگی اضافه کرد: در حال حاضر شهرام کرمی به عنوان رئیس مرکز هنرهای نمایشی باید جوابیه‌ای صادر نماید تا روال بازگشایی شهرزاد پیش رود.

وی درباره شایعات فراوان در قبال تماشاخانه شهرزاد تاکید کرد: اتفاقاتی در قبال برخی نمایش‌ها رخ داده که البته اتفاقات پیچیده‌ای هم نبوده است اما به طبع طبق قانون غیر قابل قبول بوده است. فرض کنید اجرایی توسط یک گروه در سال گذشته در یک سالن نمایشی با مشکلاتی روبرو شده و حالا در شهرزاد روی صحنه رفته است و شهرزاد بابت اتفاقاتی که سال پیش افتاده مواخذه شده است.

این مدیر هنری با اشاره به دریافت تمامی مجوزها برای اجرای آثار روی صحنه در تماشاخانه شهرزاد اضافه کرد: عملاً تمامی اجراهای تماشاخانه شهرزاد حتی در حد یک شب نمایشنامه خوانی هم زیر مرکز هنرهای نمایشی بوده و تمامی مجوزهای لازم اخذ گردیده است. حال اگر یک نمایشی سال پیش اجرا رفته و با مشکلاتی روبرو شده چرا بار دیگر مرکز مجوز اجرای آن را به ما داده و حال که مجوزهای کامل اجرا صادر شده چرا این وسط شهرزاد باید بابت اجرای اثر توبیخ شود؟.

وی در همین راستا افزود: من قویاً تمامی شایعات منتشر شده بابت بروز مشکلات اخلاقی در تماشاخانه شهرزاد و بسته شدن این تماشاخانه به این دلایل را تکذیب می‌کنم زیرا هیچ سندیتی نسبت به این شایعات وجود ندارد.

شعاعی درباره احتمال بازگشایی تماشاخانه شهرزاد خاطرنشان کرد: متاسفانه سایت بلیت فروشی تماشاخانه شهرزاد به صورت یک طرفه از سوی مرکز هنرهای نمایشی بسته شده اما امیدواریم که با رفع مشکلات و رفع اتهامات وارده شهرزاد طی هفته جاری بازگشایی شود.

میزان

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها