رفتن به محتوا
سام سرویس
کد خبر 415275

علیرغم همه تحریم‌ها ورزش ما به شکوفایی رسیده است

ساعت24 - نماینده مردم ماهشهر گفت: با توجه به همه تحریم‌ها و کارشکنی‌ها در خارج از کشور ما شاهد شکوفایی ورزش هستیم و خوشبختانه در چند سال اخیر نیز پیشرفت‌های خوبی را در ورزش بدست آورده‌ایم و انصافا سلطانی فر فرد توانمندی در ورزش است و برنامه‌های خوبی نیز دارد.

style="text-align:justify">علی گلمرادی نماینده مردم ماهشهر در مجلس شورای اسلامی پیرامون عملکرد ورزش در چهار دهه اخیر و پس از انقلاب در کشورمان به خبرنگار برنا گفت: ورزش کشور هم در واقع به مشابه سایر موضوعات فراز و فرودهای زیادی را پس از انقلاب اسلامی داشته است که البته در این میان ما تونسته‌ایم در ورزش به موفقیت‌های خوبی دست پیدا کنیم و البته در این میان بنده معتقدم ظرفیت و پتانسیل کشورمان بیشتر است.

وی افزود: در سالهای پس از انقلاب اسلامی عواملی مانند جنگ تحمیلی باعث شد ما نتوانیم آنگونه که باید در ورزش جهش و پیشرفت داشته باشیم، اما در یک دهه گذشته می‌توان گفت پیشرفت‌ها روند خوبی در ورزش و ابعاد گوناگون دارند.

عضو فراکسیون ورزش در بخش دیگری از صحبت‌هایش عنوان کرد: با توجه به همه تحریم‌ها و کارشکنی‌ها در خارج از کشور ما شاهد شکوفایی ورزش هستیم و خوشبختانه در چند سال اخیر نیز پیشرفت‌های خوبی را در ورزش بدست آورده‌ایم و انصافا آقای سلطانی‌فر فرد توانمدی در ورزش است و برنامه‌های خوبی را نیز دارد، در سال جاری مردم بابت دست آوردهای ورزشی خوشحال شدند که این دست آوردها و شاد کردن مردم باید تداوم داشته باشد.

عضو کمیسیون انرژی مجلس در ادامه عنوان داشت: بنده باز هم تاکید می‌کنم دولت و مجلس باید توجه بیشتری به معقوله ورزش داشته باشند، ما ظرفیت و استعداد بسیار زیادی داریم که می‌توان با اتکا به آنها در ابعاد مختلف ورزشی با قدرت بیشتری کار کنیم، خوشبختانه کارهای خوبی در زمینه زیر ساختی انجام شده که بنده معتقدم با استفاده از توان بخش خصوصی می‌توان در این موضوع نیز با قدرت بیشتری کارها را به سرانجام رساند.

گلمرادی در پایان خاطر نشان کرد: ما در ورزش نباید به وضعیت فعلی قناعت کنیم و باید از توانمندی‌های بخش‌های مختلف برای سرعت بخشیدن به روند صعودی فعلی استفاده کنیم.

منبع:برنا

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها