رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 417014

وزیر صنعت: هیچ بخشی با کمبود مواجه نیست

ساعت 24- وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: واحدهای بسیاری توانایی تولید بیشتر و بازار برای تولیدات خود دارند اما به دلیل کمبود سرمایه در گردش، قادر به استفاده از توان و ظرفیت تولید خود نیستند.

style="text-align:justify">معدن و تجارت، رضا رحمانی روز چهارشنبه در نشست مشترک با رییس و اعضای کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی افزود: حفظ شرایط فعلی تولید و اشتغال اولویت اصلی ما بوده و تامین نقدینگی موردنیاز تولیدکنندگان در این زمینه ضروری است.

وی کمیسیون اقتصادی مجلس را کمیسیونی مهم در شرایط فعلی برشمرد و اظهار داشت: این کمیسیون می تواند در این زمینه اقدام ها و حمایت های خوبی داشته باشد.

«رویکرد ما برای ارتباط با مجلس، رویکردی تعاملی است و برای بهره بیشتر از ظرفیت های این کمیسیون و اعضای آن تلاش می شود».

وزیر صنعت، معدن و تجارت همچنین گفت: مشکلی برای تامین اقلام اساسی وجود ندارد و انبارها ذخیره های مناسبی دارد و در بخش کالاهای غیراساسی نیز اقدام های خوبی انجام شده است و هیچ بخشی با کمبود مواجه نیست.

وی درعین حال گفت: برای سال آینده نیز برنامه ویژه ای برای تامین کالاها، نظارت بر بازار و ثبات قیمت ها تدوین شده است و مجموعه وزارت صنعت، معدن و تجارت برای ایجاد آرامش در جامعه و ارتقای روحیه نشاط و امید در کشور تلاش خواهد کرد.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها