رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 417140

هاشمی: روحانی برای آیت الله هاشمی سنگ تمام گذاشت

ساعت24-فرزند آیت الله هاشمی رفسنجانی گفت: از رییس جمهوری که برای سخنرانی تشریف آوردند و برای ایشان سنگ تمام گذاشتند تشکر می کنم.

محسن هاشمی
محسن هاشمی رفسنجانی در حاشیه آیین دومین سالگرد بزرگداشت مرحوم آیت الله هاشمی رفسنجانی که امروز - پنجشنبه - در سالن اجلاس سران برگزار شد، افزود: امسال چهلمین سالگرد انقلاب و دومین سالگرد رحلت آیت الله هاشمی رفسنجانی است.

رییس شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به اینکه آیت الله هاشمی 38 سال پس از انقلاب و 40 سال هم قبل از انقلاب برای ایران و انقلاب زحمات فراوانی کشید، اظهار کرد: جا دارد از آقای دکتر روحانی رییس جمهوری که برای سخنرانی تشریف آوردند و سخنان اررزشمندی را در مورد دوران مسئولیت آقای هاشمی و مبارزات انقلابی ایشان بیان کردند و برای ایشان سنگ تمام گذاشتند، تشکر کنم.

**امیدوارم بتوانیم در جنگ اقتصادی پیروز شویم
رئیس شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی بیان کرد: امیدوارم کشور و مردم ایران بتوانند در این جنگ اقتصادی، که دشمنان بر کشور حاکم کرده اند، پیروز شوند.
فرزند رییس فقید مجمع تشخیص مصلحت نظام اضافه کرد: امیدوارم همانطور که آیت الله هاشمی توانست جنگ را با صلح به پایان برساند، ما هم با همدلی و همبستگی و انسجام بتوانیم جنگ اقتصادی را طوری به پایان برسانیم که در نهایت منجر به رفاه مردم کشورمان بشود.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها