رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 417307

شجاعی: در بهترین شرایط هستیم / عملکرد ویتنام بسیار خوب بوده؛ انتظار چنین نمایشی را از آنها نداشتیم

ساعت24-کاپیتان تیم ملی فوتبال ایران، گفت: در بهترین شرایط آمادگی از همه لحاظ هستیم و با روحیه ای بالا به مصاف ویتنام می رویم. کاپیتان تیم کشورمان در پاسخ به سوال خبرنگاری با اشاره به اینکه هیچگاه نگفته است که سایر تیم ها به ایران احترام نمی گذارند، ادامه داد: برای همه تیم‌ها احترام قائل هستیم و فرقی نمی‌کند که با چه تیمی بازی داریم. فقط به تیم خودمان فکر می‌کنیم و سعی می‌کنیم بهترین عملکرد را داشته باشیم.

«مسعود شجاعی» در نشست خبری پیش از دیدار برابر ویتنام، تصریح کرد: پس از برتری در دیدار نخست، با روحیه بالا به مصاف ویتنام خواهیم رفت.

وی افزود: در بهترین شرایط آمادگی فیزیکی و روانی قرار داریم و همانطور که از ابتدا گفتیم، بازی به بازی پیش خواهیم رفت. اکنون تمام تمرکزمان روی بازی با ویتنام است.
شجاعی در مورد عملکرد ویتنام برابر عراق، اظهار داشت: این تیم در بازی نخست عملکرد بسیار خوبی داشت و انتظار چنین نمایشی را از آنها نداشتیم.
کاپیتان تیم کشورمان در پاسخ به سوال خبرنگاری با اشاره به اینکه هیچگاه نگفته است که سایر تیم ها به ایران احترام نمی گذارند، ادامه داد: برای همه تیم‌ها احترام قائل هستیم و فرقی نمی‌کند که با چه تیمی بازی داریم. فقط به تیم خودمان فکر می‌کنیم و سعی می‌کنیم بهترین عملکرد را داشته باشیم.
دیدار تیم های ملی فوتبال ایران و ویتنام از ساعت 14 و 30 دقیقه فردا (شنبه) در ورزشگاه «ال نهیان» ابوظبی برگزار می شود.
تیم ایران در نخستین دیدار خود با پنج گل مقابل یمن به پیروزی رسید و ویتنام با حساب 3 بر 2 مغلوب عراق شد.
هفدهمین دوره جام ملت های آسیا از روز 15 دی ماه با حضور 24 تیم به میزبانی امارات آغاز شده است.

لینک کوتاه

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها