رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 417324

منصوری: نهادهای نظارتی بر قیمت‌گذاری خودرو نظارت کنند

ساعت24-یک عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس خواستار نظارت سازمان تعزیرات، سازمان بازرسی و قوه قضاییه و دادستان کل کشور بر روند قیمت‌گذاری خودرو شد.

مجید منصوری اظهار کرد: مدتی است موضوع قیمت‌گذاری خودرو مسکوت مانده و صداو سیما که پیش از این از مردم حمایت می‌کرد به این موضوع نمی‌پردازد البته بحث افزایش قمیت قطعی شده اما این امر نباید عطف به ماسبق شود و نباید شامل کسانی شود که قبلا برای خرید خودرو ثبت نام کردند و پول دادند.

وی با تاکید بر ضرورت پاسخگویی هرچه سریع‌تر مسئولین در این باره ادامه داد: گفته می‌شود 450 هزار نفر برای خودرو ثبت نام کردند که یک فاجعه است و نباید بگذاریم مثل ماجرای موسسات مالی شود که نهایتا دولت 30 هزار میلیارد تومان برای مطالبات مردم پرداخت کرد این اتفاقی بود که به خاطر عدم نظارت اتفاق افتاد حالا هم باید بررسی شود واقعا 45 هزار نفر برای خودرو ثبت نام کردند؟ پول آن چه شود و خودروسازان چطور در این سال‌ها این قدر بدهی بالا آوردند.

نمانیده مردم ساوه در مجلس با بیان این که دولت نهایتا در قبال نارضایتی‌های ایجاد شده پاسخگو باشد، تصریح کرد: بازرس‌های ویژه و ورود مسئولان دولتی در جلوگیری از بروز این بحران موثر است.

منصوری با اشاره به تاخیر در قمیت‌گذرای خودرو یادآور شد: شاید خودروسازان مسائل داخلی دارند که از اعلام قیمت طفره می روند این جا است که دولت باید ورود کند و پاسخگوی مردم باشد همچین لازم است سازمان تعزیزات، سازمان بازرسی، قوه قضاییه و دادستانی کل به موضوع قیمت گذاری ورود کند تا قبل از این که اتفاقی بیفتد و مردم مطالبات‌شان را از کف خیابان دنبال کند موضوع را حل می‌کنم و پیش از بروز نارضایتی حق و حقوق مردم را بدهیم.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها