رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 417485

کدام کشورها کندترین اینترنت جهان را دارند؟ +اینفوگرافیک

ساعت24-با توجه به اهمیت اینترنت در زندگی این روزهای مردم، یک اینوگرافیک را مشاهده می‌کنید که در آن 20 کشوری که دارای کندترین اینترنت در جهان هستند، معرفی شده است.

به دلیل تغییر سبک زندگی و انجام امور به شیوه مدرن، امروزه سرعت اینترنت برای مردم در جوامع مختلف از اهمیت خاصی برخوردار است.

در حال حاضر اغلب مجموعه‌ها و دستگاه‌های مختلف کارها و امورات خود را از طریق سیستم‌های رایانه‌ای و البته با استفاده از اینترنت انجام می‌دهند و همچنین افراد در انجام امورات شخصی خود هم باید از اینترنت استفاده کنند.

نوع دسترسی افراد در کشورها به اینترنت و بهره‌مندی از خدمات اینترنتی در نقاط مختلف دنیا با هم یکسان نبوده و متفاوت است و در برخی از کشورها کاربران برای استفاده از اینترنت مشکل خاصی ندارند و کارهای خود را از طریق سایت‌های اینترنتی به راحتی انجام می‌دهند.

در برخی از کشورها نیز سرعت اینترنت نسبت به دیگر نقاط پایین است و افراد برای استفاده از خدمات اینترنتی با مشکلات مختلفی مواجه هستند و این معضل افراد را سردرگم و کلافه می‌کند. بدون تردید شما هم در طول سال‌های گذشته با مشکل اتصال زمان بر به اینترنتی و انتظار چند دقیقه‌ای که گاهی بیش از ۵ دقیق به طول می‌انجامید، روبرو می‌شدید و البته چاره‎ای برای رفع این مشکل پیدا نمی‌کردید.

در حال حاضر سرعت اینترنت در اغلب نقاط کشور سرعتی عادی و نسبتاً مطلوب است و کاربران برای استفاده از اینترنت نسبت به گذشته مشکلات کمتری را پیش رو دارند.

در شرایطی که آنتن ضعیف است و تقریباً سیگنالی وجود ندارد، طبیعی است که صفحات دیر باز می‌شوند و امکان اشتراک‌گذاری تصاویر در شبکه‌های اجتماعی و یا انجام دیگر امور از طریق اینترنت وجود نداشته باشد؛ اما در مواردی، سیگنال وای‌فای قوی است، ولی همچنان صفحات دیر باز می‌شوند و البته برخی از این مشکلات مربوط به نواقص فنی احتمالی است.

در ادامه این خبر فهرستی از ۲۰ کشور دنیا را در قالب یک اینفوگرافیک که کندترین سرعت اینترنت در جهان را دارند را مشاهده می‌کنید.


بیشتر بخوانید: زن آلمانی شوهر خودش را برای فروش آگهی کرد


کدام کشورها کندترین اینترنت جهان را دارند؟

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها