رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 417523

تعهد به منابع انسانی، تجهیزات و تاسیسات از مهم‎ترین اولویت‎های زاگرس جنوبی است

ساعت24-مدیرعامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز زاگرس جنوبی تعهد به منابع انسانی، تجهیزات و تاسیسات را از مهم‎ترین اولویت‎های این شرکت دانست و گفت: باید با نیازسنجی، اولویت‎های تولید را شناسایی و اجرا کرد.

خبر
به گزارش شانا به نقل از شرکت بهره‌برداری نفت و گاز زاگرس جنوبی، حمید ایزدی در بازدید از منطقه عملیاتی سرخون و گشوی جنوبی با اشاره به این‎که میدان گازی سرخون در نیمه دوم عمر خود قرار دارد، گفت: تا زمانی که گازی برای تولید در این منطقه وجود داشته باشد با همه توان وظایف‌مان را انجام می‎دهیم.

وی افزود: تعهد نسبت به منابع انسانی، تجهیزات و تاسیسات از مهم‎ترین اولویت‎های زاگرس جنوبی است که امیدواریم نقش خود را در این مسیر با موفقیت ایفا کند.

ایزدی با اشاره به شرایط ویژه کشور در دوره تحریم‎ها تأکید کرد: باید تلاش کنیم در گذر از دوره تحریم‎ها با صرفه‎جویی و مصرف بهینه منابع، تعهدات تولید را عملی کنیم.

وی با اشاره به عملکرد خوب زاگرس جنوبی در همه حوزه‎های مسئولیتی گفت: خوشبختانه با تلاش همه مدیریت‎ها، اداره‌ها و مناطق عملیاتی عملکرد درخشانی در همه حوزه‎ها به‌ویژه مدیریت سرمایه‎ها و ‌منابع مالی داشته‎ایم که از تلاش‎ها و نگاه کارمحور کارکنان حکایت دارد.

وی در پایان ضمن قدردانی از کارکنان منطقه عملیاتی سرخون و گشوی جنوبی گفت: باید با نیازسنجی، اولویت‎های تولید را شناسایی و اجرا کرد.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها