رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 417528

آزادراه تهران-شمال ۱۴هزار میلیاردتومان بودجه میخواهد نه ۳میلیارد

ساعت24-عضو کمیسیون عمران مجلس با اشاره به تخصیص اعتبار ۳ میلیارد تومانی به آزادراه تهران-شمال در لایحه بودجه ۹۸ گفت: اجرای کامل پروژه ۱۲ تا ۱۴ هزار میلیارد تومان منابع نیاز دارد.

قلی‌الله قلی زاده با اشاره به روند اجرای طرح آزادراه تهران-شمال، گفت: دولت در شرایط کنونی عملا مسئولیت اجرای پروژه آزادراه تهران-شمال را بر گردن بنیاد مستضعفان انداخته است.

عضو مجمع نمایندگان آذربایجان شرقی در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: متأسفانه در لایحه بودجه سال ۹۸ برای اجرای طرح آزادراه تهران- شمال حدود ۳ میلیارد تومان اعتبار در نظر گرفته شده، که این اعتبار قطعا محدود و کم است.

وی گفت: در شرایط کنونی قطعه ۴ آزادراه تهران-شمال مورد بهره برداری قرار گرفته و امروز استفاده می شود، از طرف دیگر قطعه یک این پروژه نیز بر اساس گزارش مسئولان بنیاد مستضعفان در سال آینده افتتاح می شود.

‌قلی زاده با بیان اینکه قطعه دوم و سوم آزادراه تهران- شمال پرهزینه ترین بخش های این پروژه محسوب می شود، ادامه داد: بر اساس توضیحات سعیدی کیا رئیس بنیاد مستضعفان برای اجرای کامل این پروژه به ۱۲ تا ۱۴ هزار میلیارد تومان اعتبار نیاز است که ۸۰ درصد از این میزان اعتبار برای اجرای دو قطعه دوم و سوم هزینه می شود.

این نماینده مردم در مجلس دهم گفت: بخش اعظمی از قطعات دوم و سوم آزادراه تهران-شمال، پل و تونل بوده و این مسئله کار را برای اجرای و اتمام کامل پروژه ساخت کرده است.

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی ادامه داد: اگر بنیاد مستضعفان سرمایه لازم را برای اجرای آزادراه تهران-شمال اختصاص دهد، می توانیم به اتمام و بهره برداری آن امید داشته باشیم در غیر این صورت این پروژه مانند شرایط کنونی باقی می ماند، زیرا دولت اراده ای برای حمایت از این پروژه ندارد.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها