رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 417960

علم الهدی: مشکلات اقتصادی ناشی از روزمرگی مدیران است

ساعت 24- نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی گفت: مشکل ما در عرصه اقتصادی و اجتماعی کشور ناشی از خستگی و روزمرگی برخی مسوولان و مدیران در فعالیت روزانه آنان است.

علم الهدی
style="text-align:justify"> آیت‌الله سیداحمد علم الهدی در دیدار با رئیس سازمان بهزیستی ضمن تقدیر از فعالیت این سازمان، گفت: الحمدلله جوابدهی به مردم با روی خوش از ویژگی این عزیزان است.

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی ادامه داد: مشکل ما در عرصه مشکلات اقتصادی و اجتماعی کشور خستگی و روزمرگی برخی مسؤولان و مدیران در فعالیت‌های روزانه شان است.

وی با بیان اینکه این نظام وابسته به پیغمبر(ص) است، افزود: جمهوری اسلامی باید توسعه جهانی بیابد و این تفکر خستگی و روزمرگی مسؤولان، سنگلاخ حرکت ما در این مسیر است.

آیت‌الله علم‌الهدی تصریح کرد: ظرفیت ما در کشور آنقدر زیاد است که با به‌کارگیری درست همین ظرفیت‌ها تمام مشکلات قابل حل است.

وی با اشاره به ظرفیت‌های آستان قدس رضوی در حل مشکلات و آسیب‌های اجتماعی افزود: امکانات مورد نیاز برای زیارت معلولین را با هماهنگی مسئولین استان ما فراهم‌کنید تا زیارت این عزیزان تسهیل شود.

نماینده ولی فقیه افزود: در بحث آسیب های اجتماعی ما در مشهد مشکلات خاصی داریم که در هیچ جای کشور وجود ندارد و حل این مشکلات تدابیر خاصی را می طلبد

وی تصریح کرد:هماهنگی در نوع مراجعات بین شما و کمیته امداد امام خمینی(ره) هم بسیار مهم است چون بسیاری از مددجویان شما کارشان مرتبط با کمیته امداد یا بر عکس است.

آیت‌الله علم‌الهدی گفت: یک تفکیک شفاف باید بین فعالیت‌ها باشد تا تکلیف موارد مراجعه و سوژه مراجعه معلوم باشد و این نیاز یک تعامل بین شما و کمیته امداد امام خمینی می طلبد

وی با اشاره به اینکه در ۳۲میلیون زائر ما حتما معلول وجود دارد، بیان کرد: این معلول در زیارتش ممکن است مشکلات و بیماری هایی برایش پیش بیاید که این قضیه در جای دیگر بدین شکل نیست.

فارس

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها