رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 418369

مصوبه کمیسیون تلفیق برای دریافت ۵ میلیارد وام از روسیه

ساعت24-سخنگوی کمیسیون تلفیق بودجه گفت: به دولت اجازه داده شد تا ۵ میلیارد دلار برای اخذ وام از کشور روسیه برای پروژه‌های عمرانی دریافت کند.

محمد مهدی مفتح سخنگوی کمیسیون تلفیق بودجه سال 98 کل کشور در حاشیه جلسه این کمیسیون با حضور در جمع خبرنگاران با اشاره به مصوبات امروز این کمیسیون، گفت: طبق مصوبه این کمیسیون به دولت اجاره داده شد تا 30 میلیارد دلار فاینانس از کشوهای خارجی علاوه بر سهمیه سال قبل داشته باشد.

وی ادامه داد:در بند دیگری به دولت اجازه داده شد تا 5 میلیارد دلار برای اخذ وام از کشور روسیه برای پروژه‌های عمرانی دریافت کند.

نماینده مردم تویسرکان در مجلس تصریح کرد: به شهرداری‌ها و سازمان‌های وابسته اجازه داده شد تا با تائید وزارت کشور تا سقف 80 هزار میلیارد اوراق مشارکت با تضمین اصل و سود منتشر کنند.

سخنگوی کمیسیون تلفیق بودجه سال 98 اضافه کرد: به دولت برای استمرار پرداخت خزانه‌داری کل کشور اجازه داده شد تا 100 هزار میلیارد ریال اسناد خزانه با سررسید کمتر از یکسال منتشر کند.

مفتح اظهار داشت:به وزارت نفت اجازه داده شد با تصویب شورای عالی اقتصاد اوراق مالی اسلامی به صورت ریالی و ارزی در سقف 35 هزار ریال برای مشارکت در بخش نفت و گاز با اولویت میادین مشترک منتشر کند.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها