رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 418442

فرمانده مرزبانی ناجا: اجرای عملیات‌ها بدون اشراف اطلاعاتی بیهوده است

ساعت24-فرمانده مرزبانی ناجا آمادگی عملیاتی و اشراف اطلاعاتی در اجرای ماموریت‌ها را امری ضروری دانست و گفت: افتخار ما مرزبانان این است که با حداقل امکانات در حال انجام خدمت هستیم.

سردار قاسم رضایی
سردار قاسم رضایی در کمیسیون اطلاعات و عملیات مرزبانی استان آذربایجان غربی بر تقویت روحیه تعاملی و همکاری در انجام ماموریت‌ها تاکید و اظهار کرد: تبادل اطلاعات یکی از عناصر مهم در پیشبرد ماموریت‌های مرزبانی به شمار می‌آید.

وی با اشاره به اهمیت مرزبانی در مرز‌های غربی، افزود: امروز در مرز‌های استان شاهد پیشرفت قابل توجهی در ابعاد مختلف هستیم که این امر نشان از هدف گذاری، تلاش و کوشش مرزبانان کشور دارد.

سردار رضایی به نقش موثر مرزبانان در توسعه امنیت مرزی اشاره و خاطرنشان کرد: اگر زحمات شما مرزداران نبود هیچ یک از عملیات‌ها قابل اجرا و عملیاتی نبود.

وی پیوستگی میان عملیات و اطلاعات را امری ضروری دانست و خاطرنشان کرد: اجرای ماموریت‌ها و عملیات‌ها بدون اشراف اطلاعاتی بیهوده است و باید در این زمینه اهتمام ویژه داشت.

این مقام ارشد انتظامی با اشاره بر ضرورت نظارت و کنترل بر نیرو‌های یگان‌های مرزی، گفت: صیانت کارکنان در برابر آسیب‌ها و تهدیدات یک امر ضروری است و فرماندهان و مسئولان باید در این راستا اهتمام ویزه‌ای داشته باشند.

سردار رضایی با تأکید بر آمادگی عملیاتی و رزمی مرزبانان، افزود: استان آذربایجان غربی ۹۶۷ کیلومتر مرز مشترک با کشور‌های عراق و ترکیه دارد که با اهتمام مرزبانان؛ این مرز‌های ویژه کنترل و مراقبت شده است.

فرمانده مرزبانی ناجا با اشاره به اهمیت تعامل مرزبانان با مرزنشینان، گفت: فرماندهان و مسئولان یگان‌های مرزی لازم است به طور مستمر جلسات و نشست‌هایی با مرزنشینان، معتمدان و متنفذین محلی منطقه داشته باشند و قوانین مرزی را برای مرزنشینان تشریح کنند.

سردار رضایی در خاتمه کمیسیون اطلاعات و عملیات، سرهنگ"فردین پیری" را به عنوان سرپرست جدید مرزبانی آذریجان غربی منصوب و از تلاش شبانه روزی سردار "عزت اله رشیدیان" فرمانده مرزبانی استان قدردانی کرد.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها