رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 418458

بازی مهمی با ایران داریم که ۶ امتیازی است/ بازی فردا برایمان دشوار است.

ساعت24-سرمربی تیم ملی عراق پیش از دیدار با ایران گفت:بازی فردا مقابل ایران حساسیت خاصی ندارد، چون ما صعود کردیم

سرکو کاتانچ در نشست خبری پیش از بازی تیم ملی فوتبال عراق و ایران در مرحله گروهی رقابت های جام ملت های آسیا با حضور در جمع خبرنگاران حاضر در سالن کنفرانس ورزشگاه آل مکتوم دبی گفت: فردا بازی مهمی داریم که شاید شش امتیازی باشد. بازی خیلی خاصی نیست و می رویم که مسابقه خودمان را انجام بدهیم.

وی افزود: بازیکن مصدوم نداریم و می خواهیم بازی خوبمان را انجام دهیم.

سرمربی تیم ملی فوتبال عراق درباره اینکه ایران خیلی خوب دفاع می کند و توانسته است بازی های خوبی را انجام دهد اظهار داشت: این صحبت های شما سئوال نبود، تعریف بود!

کاتانچ سپس در واکنش به خبرنگار عراقی که برای برد تیمش آرزوی موفقیت کرد اظهار داشت: شما هم سئوال نپرسیدید. تیم ایران در دو بازی گذشته خوب بوده است. آنها بازی به مراتب خوبی را انجام می دهند. بازی فردا برایمان دشوار است. آنها تیم خوبی هستند. خیلی از تیم ها شبیه به ما هستند. دیدار فردا سخت است و قطعا بازی فشرده ای را خواهیم دید. همه تیم ها در چنین مرحله ای خوب بازی می کنند. ما هم تلاش می کنیم مقابل تیم خوب ایران، خوب بازی کنیم.

کاتانچ در پاسخ به این سئوال که در بازی فردا به فکر کسب امتیاز و برد هستید یا انرژی خود را برای مرحله بعد نگه می دارید؟ افزود: برای ما خیلی مهم است که بتوانیم فردا بازی خوبی انجام دهیم. پس از بازی فردا به این فکر می کنیم که مقابل سایر تیم ها چطور عمل کنیم. دنبال این هستیم که خوب بازی کنیم و نتیجه خوبی بگیریم.

کاتانچ درباره دیدگاه خود درباره بازی فردا افزود: ما می خواهیم بازی خوب و راحتی را انجام دهیم. من بازی های ایران را دیده ام. می خواهم فوتبال خوبی را ببینم. برای ما مهم این است که خوب بازی کنیم. در بازی فردا به فکر عربستان و قطر نیستیم. اتمسفر فعلی تیممان خیلی خوب است و می تواند به ما کمک کند تا نتیجه خوبی بگیریم.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها