رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 418496

طارق همام: بازی با ایران شرایط خاصی دارد

ساعت 24-هافبک تیم ملی فوتبال عراق گفت: بازی مهمی داریم، دیدار با ایران شرایط خاصی دارد.

style="text-align:justify"> طارق همام، هافبک تیم ملی فوتبال عراق و استقلال ایران در نشست خبری پیش از دیدار تیم ملی کشورش با ایران اظهار داشت: بازی مهمی با ایران داریم، اما می‌خواهیم خوب بازی کنیم. هرچند دیدار با ایران شرایط خاصی دارد، اما برای تیم عراق خیلی هم خاص نیست.

او درباره اینکه آیا عراق در بازی با ایران تمام توان خود را برای کسب پیروزی به کار می‌گیرد یا اینکه از همین حالا روی دیدار مرحله یک هشتم نهایی تمرکز می‌کند، گفت: اعتقاد دارم ایران و عراق برای پیروزی به زمین می‌آیند و هر ۲ تیم بازی سختی پیش رو دارند. در کل این بازی برای تیم‌های ایران و عراق سختی‌های خاص خودش را دارد.

طارق همام درباره برخی اشتباهات بازیکنان عراق در ۲ دیدار ابتدایی این تیم مقابل ویتنام و یمن گفت: در بازی‌های قبلی اشتباهاتی داشتیم، اما اکنون به بازی سخت و حریفی سخت به نام ایران رسیده ایم. ما مربی خوبی داریم و برای برتری مقابل ایران تمرینات سختی را پشت سر گذاشتیم. با یاری خدا می‌خواهیم در این بازی هم نتیجه خوبی کسب کنیم.

هافبک تیم ملی فوتبال عراق درباره شاداب نبودن چهره اش در زمان برگزاری این نشست خبری اظهار داشت: تنها به برتری مقابل ایران فکر می‌کنم و تلاش می‌کنیم این اتفاق رخ بدهد.

ایسنا

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها