رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 418537

نماینده مجلس: شوخی با آموزش‌وپرورش شوخی با آینده کشور است

ساعت 24- عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس گفت: آموزش‌وپرورش بخش پیمانکاری نیست و با آموزش‌وپرورش نباید شوخی کرد؛ شوخی با آموزش‌وپرورش، شوخی با آینده و هویت کشور است.

style="text-align:justify">حجت‌الاسلام علیرضا سلیمی عصر امروز در جمع مدیر و معلم‌های دبستان شهید ملاعلی اکبری نیم‌ور اظهار کرد: در آموزش‌وپرورش محلات نیروی بومی توانمند وجود دارد و اخیراً جلسه‌ای با حضور مدیرکل آموزش‌وپرورش استان مرکزی، فرماندار و امام‌جمعه محلات برگزار شد؛ در این جلسه بنده و امام‌جمعه بر انتصاب مدیر بومی توانمند اصرار کردیم، ولی برخی با این موضوع مخالف بودند.

وی تصریح کرد: خرید خدمات موضوع خطرناکی است و در لایحه بودجه به‌صراحت عنوان‌شده تا پایان سال ۱۳۹۹ تا ۵۰ درصد نیروها خرید خدمات شوند و این موضوع بسیار خطرناکی است.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس بیان کرد: آموزش‌وپرورش بخش پیمانکاری نیست و با آموزش‌وپرورش نباید شوخی کرد؛ شوخی با آموزش‌وپرورش، شوخی با آینده و هویت کشور است.

سلیمی گفت: دولت در لایحه بودجه تبصره ماده ۲۲ آورده است که شهرستان‌های زیر ۵ هزار نفر دانش‌آموز باید اداره آموزش‌وپرورش آن تعطیل شود که در کمیسیون آموزش مجلس با آن مخالفت کردیم.

وی تصریح کرد: در سال گذشته در بخش افزایش حقوق، واژه تا ۲۰ درصد آمده بود که دولت حقوق اکثر کارمندان دولت را پایین‌تر از ۲۰ درصد افزایش داد که موضوع خوبی نبود.

نماینده مردم دلیجان و محلات در مجلس اظهار کرد: مجلس می‌تواند اصلاح امور کند و می‌تواند افساد امور کند، نمایندگان نماینده مردم هستند و باید بر اساس مصالح مردم و نه بر اساس منافع دولت تصمیم‌گیری کند.

فارس

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها