رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 418597

محمد هاشمی: موسوی خوئینی میداند که مجازات «غیبت یا تهمت»، حداقل 80 ضربه شلاق است/ در پیشگاه خداوند باید پاسخگو باشند

ساعت24-محمد هاشمی در واکنش به اظهارات موسوی خوئینی گفت: مطالبی که درباره امام خمینی (ره) و هاشمی رفسنجانی گفته اند اگرغیبت باشد حداقل مجازات آن هشتاد ضربه شلاق و اگر تهمت باشد گناه آن از اهانت به خانه کعبه بیشتر است ودر پیشگاه خداوند باید پاسخگو باشند.

خبر
سید محمد موسوی خوئینی در گفت وگویی که به تازگی داشته با مرور رویدادهای سالهای پس از پیروزی انقلاب اسلامی انتقادهایی نسبت به مرحوم آیت الله هاشمی رفسنجانی مطرح کرده است که این سخنان با واکنش های نزدیکان و همفکران وی مواجه شده است.

محمد هاشمی روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا گفت: جناب ایشان (حجت الاسلام خوئینی ) از روحانیون مبارزی هستند که در نهضت اسلامی و جمهوری اسلامی حضور داشتند. ایشان در سالهای اول پیروزی انقلاب به عنوان دادستان کل کشور انجام وظیفه کردند و می دانند درقضای اسلامی «البینه علی المدعی»و چون روحانی هستند می دانند مطالبی که درباره مرحوم امام خمینی (ره) و مرحوم آیت الله هاشمی رفسنجانی گفته‌اند یا «غیبت یا تهمت» اگر غیبت باشد که اشد من الزنا و حداقل مجازات آن هشتاد ضربه شلاق برای یک مورد و اگر تهمت باشد آبروی مومنانی را ریخته اند که گناه آن از اهانت به خانه کعبه بیشتراست و در پیشگاه خداوند تبارک و تعالی باید پاسخگو باشند. ان شاء الله خداوند همه ما را عاقبت بخیر بگرداند.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها