رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 418775

آخرین نرخ‌ها از بازار ارز، طلا و سکه

ساعت24-امروز (چهارشنبه) نرخ خرید انواع ارز توسط بانک‌ها افزایش داشت و طلا و سکه نیز مقداری رشد قیمت را تجربه کرد.

سکه+و+ارز.jpg
در زمان ارسال این گزارش قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید سه میلیون و ۹۰۰ هزار تومان بود که نسبت به روز گذشته مقداری افزایش یافته است. اما سکه طرح قدیم بدون تغییر قیمت نسبت به دیروز سه میلیون و ۸۰۰ هزار تومان فروخته شد.

هر قطعه نیم سکه نیز دو میلیون و ۵۰ هزار تومان است که ۵۰ هزار تومان افزایش قیمت را تجربه کرده و ربع سکه نیز با افزایش ۴۰ هزار تومانی نسبت به دیروز یک میلیون و ۲۵۰ هزار تومان فروخته شده است.

در این بین سکه یک گرمی بدون تغییر قیمت ۷۰۰ هزار تومان قیمت خورد و هر گرم طلای ۱۸ عیار نیز ۳۴۰ هزار تومان در طلافروشی‌ها معامله شد.

همچنین هر اونس طلا در بازار جهانی امروز بیش از ۱۲۹۰ دلار قیمت داشت.

نرخ خرید و فروش انواع ارز

همچنین امروز (چهارشنبه) بانک‌ها دلار را با حدود ۲۰۰ تومان افزایش قیمت ۱۱ هزار و ۳۴۶ تومان از فروشندگان خریدند.

نرخ خرید یورو نیز در بانک‌ها با افزایش همراه بود؛ به طوری‌که قیمت خرید هر یورو در روز گذشته ۱۲ هزار و ۸۰۰ تومان بود و امروز به ۱۲ هزار و ۹۴۶ تومان رسید. هر پوند انگلیس نیز با افزایش نرخ نسبت به روز گذشته ۱۴ هزار و ۵۹۱ تومان توسط بانک‌ها از مردم خریداری شد.

در این میان مسافران امروز ارز مسافرتی را از شعب ارزی بانک‌های تجارت، سامان، ملی، ملت و پارسیان به نرخ ۱۳ هزار و ۷۰۰ تومان خریدند.

همچنین بر اساس اعلام صرافی‌ها هر لیر ترکیه ۲۱۲۰ تومان، درهم امارات ۳۱۲۰ تومان و پوند انگلیس ۱۴ هزار و ۷۵۰ تومان فروخته شد.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها