رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 419117

بیرانوند: بازی به بازی بهتر میشویم

ساعت 24- دروازه بان تیم ملی فوتبال کشورمان معتقد است تیم ملی در ادامه مسابقات جام ملت‌های آسیا بازی‌های بهتری به نمایش خواهد گذاشت.

style="text-align:justify">علیرضا بیرانوند پس از بازی با عراق در مرحله گروهی جام ملت‌های آسیا، با سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا مصاحبه‌ای انجام داد و به بیان دیدگاه‌های خود درباره تیم ملی پرداخت.

سان که پیش از این هم در با بیرانوند درباره پرتاب‌های بلند او مطلبی منتشر کرده بود، نوشت: بیرانوند گفت: مردم از ما پیروزی می‌خواستند و ما در رسانه‌های اجتماعی فشار زیادی روی ما بود. آن‌ها می‌گفتند این‌ها کسانی هستند که شما را حذف کردند.

با این حال، ما می‌خواستیم بازی معمول خود را انجام دهیم و به طور کامل متمرکز شویم که ابتدا گل نخوریم. در نهایت، ما سر گروه شدیم، و این چیزی بود که ما دنبالش بودیم.

همه انتظار داشتند ما در گروه اول شویم و در حال حاضر ما انتظار داریم که حتی در هر بازی پیش رو بهتر عمل کنیم. هنگامی که شما در صدر یک گروه قرار می‌گیرید، تیم‌های دیگر شما را به عنوان حریفی سخت قلمداد می‌کنند.

بیرانوند افزود: ما می‌دانستیم که عراق نمی‌خواست به ایران ببازد. ما باید از فرصت هایمان در نیمه اول استفاده می‌کردیم، اما متأسفانه این کار را نکردیم.

اما هر دو تیم خوشحال هستند، زیرا هیچ یک از ما در آخرین بازی شکست نخوردیم. خوشبختانه، ما مرحله گروهی را پشت سر گذاشته ایم، به دور حذفی راه یافته ایم و در بازی هایمان خوب عمل کرده ایم، چیزی که بازیکنان واقعا برای آن تلاش می‌کنند.

ما شاید تنها تیمی باشیم که هر بازی چهار یا پنج بار تغییر داشته است. این ثابت می‌کند که ما دو تیم داریم، همه بخاطر تیم ملی بازی می‌کنند و تمام تلاششان را انجام می‌دهند.

باشگاه خبرنگاران

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها