رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 419337

سرلشکر باقری درگذشت «سردار فضائلی» را تسلیت گفت

ساعت24- رئیس ستادکل نیروهای مسلح در پیامی درگذشت فرمانده اسبق دانشگاه امام حسین(ع) را تسلیت گفت.

style="text-align:justify">سرلشکر باقری، رئیس ستادکل نیروهای مسلح، در پیامی درگذشت سردار احمد فضائلی، فرمانده اسبق دانشگاه امام حسین(ع) را تسلیت گفت.

متن پیام سرلشکر باقری به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

دریافت خبر درگذشت سردار رشید اسلام، جانباز سرافراز انقلاب اسلامی، سرتیپ پاسدار احمد فضایلی موجب تأثر و تألم فراوان گردید.

بی‌شک نقش‌آفرینی‌های ارزنده و ماندگار آن مجاهد نستوه و پاسدار سلحشور و دلاور در دفاع مقدس و عرصه‌های دفاع از انقلاب اسلامی و نیز حمایت از رزمندگان جبهه مقاومت اسلامی و مشارکت مؤثر و تعیین کننده در شکوفایی و بالندگی حوزه‌های علمی، پژوهشی و آموزشی به‌ویژه در مقطع فرماندهی خردمندانه و عالمانه دانشگاه جامع امام‌حسین(ع)، که از وی شخصیتی برجسته و مورد احترام در محافل علمی و فرهنگی کشور ساخته بود، برای همیشه ماندگار و مجاهدت‌های صادقانه او را منشأ تحرک و مسئولیت‌پذیری‌های نسل جوان امروز نیروهای مسلح بلکه جامعه اسلامی قرار داده است.

اینجانب این ضایعه اندوه‌بار را به خانواده معظم و عموم همرزمان و علاقمندان آن فرمانده مخلص و ولایی تسلیت عرض نموده و از درگاه کبریایی برای آن فقید سعید رحمت واسعه الهی و همنشینی با سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) و برای بازماندگان سوگوار صبر و شکیبایی و سکینه قلبی مسئلت می‌نمایم.

سرلشکر پاسدار محمد باقری
رئیس ستادکل نیروهای مسلح

تسنیم

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها