رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 419383

عضو مجلس خبرگان رهبری:

آمریکایی ها برای پیداکردن همپیمان علیه ایران به دوره گردی افتادند

ساعت 24- عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: آمریکایی ها برای پیداکردن هم پیمان علیه ایران به دوره گردی افتادند.

آیت الله سیداحمد خاتمی
style="text-align:justify">آیت‌الله سیداحمد خاتمی شامگاه شنبه در مراسم عزاداری شب شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) که در مسجد جامع شهرقدس برگزار شد، طی سخنانی فدا کردن تمام هستی و جان برای دین و طریق حق را از درس های حضرت زهرا(س) دانست و گفت: شهیدان ما نیز در طول دوران انقلاب جان خود را فدای راه ولایت کردند.

وی حضرت زهرا(س) را الگویی کامل برای بانوان کشور دانست و گفت: بانوان باید فاطمه‌وار از نظام علوی حمایت کنند و در عرصه انجام وظایف انقلابی پاسداشت حریم عفاف و قانون باشند.

عضو مجلس خبرگان رهبری با بیان این که متاسفانه بعضی‌ها امروز به نام حجاب خودفریبی می‌کنند، گفت: باید همه راه فاطمه(س) را طی کنیم و از این مسیر منحرف نشویم.

وی سپس به توطئه های آمریکا علیه نظام اسلامی اشاره کرد و افزود: آمریکایی ها مانند گدای دوره گرد در منطقه به دنبال هم‌پیمان برای سقوط نظام جمهوری اسلامی می‌گردد، اما باید بداند، این نظام ریشه در اعتقادات و جان و دل مردم داشته و ساقط نمی شود.

خاتمی سپس نشست ضد ایرانی لهستان را مورد اشاره قرار داد و گفت: این اجلاس هنوز شروع نشده له شد و شکست خورد.

وی ادامه داد: اروپایی ها به حضور در این اجلاس پاسخ منفی دادند و برخی کشورهای عربی نیز که با ما اختلاف نظر و سلیقه دارند نیز از حضور در اجلاس خودداری کردند.

امام جمعه موقت تهران افزود: این نشست حتی اگر تشکیل شود، چیزی جز حرف های تکراری و کهنه همیشگی را در بر نخواهد داشت.

وی با بیان این که دشمنان نمی خواستند، انقلاب اسلامی ۴۰ سالگی خود را ببیند، گفت: این خیال دشمنان واهی بود و شاهد جنب و جوش برای برگزاری باشکوه‌ترین راهپیمایی ۲۲ بهمن هستیم.

مهر

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها