رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 419791

آزادی مدیرعامل زندانی رنو-نیسان به شرط پابند الکترونیکی!

ساعت24-کارلوس گون، مدیر عامل برکنار شده و سابق گروه خودروسازی رنو نیسان آلیانس که هم اکنون در زندانی در توکیو به سر می‌برد، پیشنهاد و درخواست داده که با یک پابند الکترونیکی و مراقبان فیزیکی وی را آزاد کنند.

رسانه‌های خبری ژاپنی در ماه نوامبر سال ۲۰۱۸ میلادی بود که اعلام کردند کارلوس گون، مدیر عامل رنو نیسان آلیانس را به اتهام کم اظهاری و فرار مالیاتی و همچنین تخلفات مالی گسترده دستگیر و بازداشت کرده و تحویل مقامات قضایی این کشور داده‌اند.

حالا رویترز در تازه‌ترین خبری که در این خصوص منتشر شده، نوشته است که کارلوس گون، در جلسه‌ای که برای رسیدگی به امور پرونده وی در دادگاه برگزار شده است، از قاضی و تمامی مقامات قضایی و امنیتی مربوطه درخواست کند که وی را به قید اتصال یک پابند الکترونیکی و همچنین همراهی مراقبان به صورت فیزیکی به مدت محدودی آزاد کرده تا وی بتواند بهتر با وکلای موردنظرش برای دفاع از خود تعامل و ارتباط برقرار کند.

وی همچنین در ادامه درخواست و پیشنهاد خود وعده داده است که در این مدت زمان محدود هرگز از شهر توکیو خارج نخواهد شد و تنها می خواهد به کار و فعالیت‌های حقوقی و قضایی خود بپردازد.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها