رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 419794

عکس های شگفت انگیز با پودرهای رنگی (+تصاویر)

ساعت24-عکاس کانادایی از یک روش بسیار خلاقانه برای عکسبرداری از موضوع مورد علاقه خود استفاده کرد.

97-11-28enew16.jpg
عکاسی حیات وحش، شاخه‌ای از عکاسی است که در آن از حیوانات و جانوران عکسبرداری می‌شود. عکاسی در این سبک، نیاز به دانش بالا و تجربه فراوان در زمینه عکاسی و آشنایی با رفتار حیوانات گوناگون دارد و عکاسان باید توان اثبات طبیعی بودن تصاویر را داشته باشند. عکس از حیوانات در باغ وحش، حیوانات دست آموز و اهلی و سایر موارد مشابه، عکس حیات وحش طبیعت محسوب نمی‌شوند. در این نوع عکاسی، دهانه باز لنز برای دستیابی به سرعت بالا و ثبت سوژه در حال حرکت و محو کردن پس زمینه استفاده می‌شود.

با وجود فعالیت گسترده عکاسان در حوزه‌ها و موضوعات مختلف مثل سایر مشاغل و حرفه‌ها، تنها خلاقیت و نوآوری و ارائه دیدگاهی نو و تازه یکی از عوامل اصلی مطرح شدن و ماندگاری نام آن‌ها در بین دیگر عکاسان به شمار می‌رود. حال «جس بل» عکاس کانادایی تلاش کرد تا با خلاقیتی شگفت‌انگیز هنر خود را به نمایش بگذارد. او از دوستان و آشنایان خاص خود خواست سگ‌هایشان را برای این کار در اختیار بگذارند.

زمانی که «جس» اسباب‌بازی را پرتاب می کرد تا از پرش سگ‌ها عکس بگیرد، همزمان پودرهای رنگی را نیز در هوا پخش می‌کرد و بلافاصله از این صحنه عکس می‌گرفت.

تصاویری که «جس بل »موفق به خلق آن شده بسیار دیدنی و خلاقانه است که در ادامه می‌توانید تعدادی از آنها را مشاهده کنید.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها