رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 419989

برخورد مینیبوس با سمند در اتوبان کرج حادثه آفرید

ساعت24 -سخنگوی سازمان آتش‌نشانی از مصدومیت ۶ نفر بر اثر برخورد یک‌دستگاه خودروی سمند و با مینی‌بوس در اتوبان تهران کرج خبر داد.

تصادف
جلال ملکی درباره جزئیات این حادثه گفت: ساعت ۲۰:۳۱ امشب یک مورد حادثه تصادف در مسیر غرب به شرق اتوبان تهران کرج شهرک پیکان‌شهر به سامانه ۱۲۵ سازمان آتش‌نشانی اطلاع داده شد که بلافاصله 3 ایستگاه از دو مسیر مختلف به محل حادثه اعزام شد.

وی ادامه داد: در محل حادثه مشاهده شد یک‌دستگاه خودرو سواری سمند با سه سرنشین مرد با یک مینی‌بوس شخصی که متعلق به یکی از مراکز و کارخانه‌ها بود برخورد کرده است.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی با بیان اینکه داخل این مینی‌بوس نیز سرنشین مرد حضور داشتند، خاطرنشان کرد: بر اثر این برخورد مینی‌بوس واژگون شده بود و زمانی که آتش‌نشانان به محل حادثه رسیدند دو تن از سرنشینان مینی‌بوس از آن خارج شده و راننده در حالت خطرناک داخل خودرو گرفتار شده بود. آتش نشانان به سرعت عملیات رهاسازی را آغاز کرده و راننده را خارج کردند.

ملکی تصریح کرد: هر شش سرنشین خودرو سمند و مینی‌بوس دچار مصدومیت شده اما راننده مینی‌بوس مصدومیت بیشتری داشت. همه مصدومان تحویل عوامل اورژانس شده و به مراکز درمانی منتقل شدند.

وی در پایان گفت: بر اثر این حادثه ترافیک سنگینی در محل ایجاد شده بود که با حضور عوامل راهور رفته‌رفته ترافیک به حالت عادی بازگشت.

منبع:ایلنا

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها