رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 420041

غفوری فرد: دولت آیت الله هاشمی رفسنجانی موفق ترین دولت تا به امروز است/ سرمایه اصلی نظام خدشه دار شده/ احتمالاً اصولگراها در دوره بعدی مجلس و ریاست جمهوری موفق شوند

ساعت24-حسن غفوری فرد، عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی معتقد است: آقای روحانی کارهای بزرگی کردند، منتها بسیاری از وعده هایی که دادند، عملی نبوده است و اشتباه اینجاست که برای اینکه رای مردم را جمع کنیم بدون حساب و کتاب وعده و شعار می دهیم، مردم هم وقتی می بینند که به وعده ها عمل نشده، سرخورده و نا امید می شوند.

غفوری‌فرد
در حال حاضر بسیاری معتقدند که دولت فعلی علی رغم همه خدماتی که کرده، اعتبار اجتماعی خود را از دست داده و مردم از دولت ها راضی نیستند و اعتمادی که قبلاً به دولت داشتند، اکنون ندارند چون قول هایی داده بودند که از ابتدا هم مشخص بود عملی نیست. سرمایه اصلی نظام که اعتماد مردم بوده است، خدشه دار شده است.

این فعال سیاسی اصولگرا به خبرنگار شفقنا می گوید: مردم ما دقیقه ۹۰ هستند. وقتی آقای خاتمی کاندیدای ریاست جمهوری شد، می گفت دعا کنید حداقل ۲ میلیون رای بیاورم که آبرویم نرود! و دیدیم که ایشان با اکثریت آرا رییس جمهور کشور شدند. مجلس پنجم یک دست اصولگرا بود و مجلس ششم اکثریت اصلاح طلب بودند. دوستان ما که برای مجلس هفتم کار می کردند، می گفتند که ما می خواهیم اصولگرایان بیش از یک سوم مجلس را داشته باشند، ولی عملاً اکثریت کرسی مجلس را کسب کردند و مجلس هفتم و هشتم و حتی نهم اکثریت با اصولگرایان بود، اما در مجلس دهم این چنین نبود و آقای حداد عادل که رییس مجلس هفتم بود هم برای دوره دهم رأی نیاورد؛ در مجلس دهم اکثریت وجود ندارد بلکه سه فراکسیون اقلیت وجود دارد. بنابراین تقریباً تمام انتخابات ایران غیر قابل پیش بینی است چرا که مردم در دقایق آخر تصمیم می گیرند. البته احتمالاً در دوره بعدی اصولگراها برای مجلس و ریاست جمهوری شانس بیشتری خواهند داشت، اما باز هم نمی توان قطعی گفت چون تقریباً غیر قابل پیش بینی است.

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی، دولت آیت الله هاشمی رفسنجانی را موفق ترین دولت تا به امروز می داند و انتقاداتی نسبت به عملکرد احمدی نژاد وارد می کند و می گوید: احمدی نژاد یک روش خصمانه با همه دولت های جهان داشت، تئوری هایی داشت که ما به هیچ وجه با این تئوری ها موافق نبودیم. برخی از برخوردهای احمدی نژاد حتی با مسئولین دولت خود، بسیار دور از روابط درست سیاسی جهانی و اخلاقی اسلامی بود و در مجموع احمدی نژاد را در بُعد داخلی و خارجی موفق نمی دانم.

شفقنا

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها