رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 420108

کامران: در بودجه ۹۸ شرکت های زیانده، سودده نشان داده شده‌اند

ساعت24-نماینده مردم اصفهان در مجلس گفت: برای گرفتن حقوق‌ها و پاداش‌های نجومی، عملکرد شرکت های زیانده دولتی، سودده نشان داده می‌شود. چرا فکری برای این شرکتها نمی‌کنیم؟

حسن کامران در جلسه علنی امروز (سه‌شنبه) مجلس شورای اسلامی گفت: دیروز سه استان اصفهان، چهارمحال و بختیاری و خوزستان در کمیسیون امنیت و سیاست خارجی مجلس حول موضوع آب نشست مشترک داشتیم. حاضران روی دو موضوع آمایش سرزمینی و اجرای قانون توافق کردند، وزارت نیرو شما هم این کار را انجام دهید.

عضو کمیسیون تلفیق بودجه سال ۹۸ مجلس در عین حال با تاکید بر اینکه بنده اصلا در تصمیمات وزیر نیرو در موضوع آب اصفهان دخالت نمی‌کنم، ادامه داد: بارها گفته‌ام حقابه، حق‌الناس است. حق‌الناس را احدی نمی‌تواند بگیرد. حق و حقوق مردم را بدهید. مردم صدقه نمی‌خواهند، نرخ آب را با حضور کمیته حقیقت‌یاب تعیین قیمت کنید. آب اصفهان را برده‌اند و پول آن را نمی‌دهند و آلودگی و اشتغال استان را تغییر داده‌اند. طی شش دوره نمایندگی در مجلس هیچ وجه برای گرفتن یک لقمه رای حرف نزده‌ام.

وی خطاب به دولتمردان، پرسید: جایگاه فقرا و کلاه نمدی‌ها در لایحه بودجه ۹۸ کجاست؟ چرا حقوق رزمندگان معسر و کمیته امدادی‌ها را به جای ۲۰ درصد ۹ درصد افزایش دادید؟ چرا رشد اقتصادی هشت درصدی در بودجه محقق نشده است؟ در لایحه بودجه ۹۸ بودجه جاری ۸۵ درصد و بودجه عمرانی ۱۵ درصد افزایش داده شده است.

نماینده مردم اصفهان در مجلس تاکید کرد: هر کدام‌مان با فیس و پوز رفتار می‌کنیم، باید رفتارمان را اصلاح کنیم. همین مردم هستند که در موارد خطر به دادمان می‌رسند. کارگران، بازنشستگان لشکری و کشوری و فولادی‌ها بارها خواستار همسان‌سازی حقوق با شاغلان شدند اما هیچ نتیجه‌ای برایشان نداشت.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها