رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 420196

«دردسرهای عظیم» از چهارشنبه به تلویزیون میآید

ساعت 24- فصل اول «دردسرهای عظیم» از روز چهارشنبه هر شب ساعت ۲۱ روی آنتن شبکه آی‌فیلم می‌رود.

style="text-align:justify">امروز رویدادهای مختلفی روی آنتن رادیو و تلویزیون می‌آید که در این بسته خبری مروری بر آن‌ها داریم:

علی ربیعی مهمان شبکه یک می‌شود

در آستانه چهل سالگی انقلاب اسلامی ایران، برنامه تحلیلی و گفتگو محور"بعلاوه چهل" با شعار "اندوخته‌ای برای دهه پنجم" و با هدف ترسیم چشم‌اندازی برای جامعه ایران در دهه پنجم انقلاب روی آنتن می‌رود. هر برنامه میزبان یکی از مسولان نظام در حوزه های گوناگون خواهد بود و امشب دوم بهمن این برنامه میزبان علی ربیعی وزیر سابق تعاون، کار و رفاه اجتماعی می‌باشد. "بعلاوه چهل" به تهیه‌کنندگی حامد شکیبانیا، کاری از گروه فرهنگ، تاریخ و هنر شبکه یک سیما که سه شنبه‌ها با اجرای عبدالرضا امیر احمدی بعد از سریال شبانگاهی پخش می‌شود.

«شب‌گشت» میزبان علی مشهدی می‌شود

محمد سلوکی در برنامه امشب «شب‌گشت» میزبان علیرضا مسعودی (علی مشهدی)، نویسنده، بازیگر، کارگردان و استندآپ کمدین است. مسعودی که فعالیت رسمی خود در عرصه نویسندگی را با نوشتن متن‌های چند آیتم از برنامه ساعت خوش در سال 74 آغاز کرد و با حضور در برنامه «خندوانه» به‌عنوان استندآپ کمدین به شهرت رسید امشب با حضور در «شب‌گشت» گفت‌وگویی جذاب با سلوکی خواهد داشت.

پخش موسیقی زنده، آیتم‌های نمایشی و گزارش‌های متفاوت مردمی و... از جمله بخش‌های «شب‌گشت» است که تلاش می‌کند به‌واسطه آنها فضای شبانه شاد و درخوری را برای مخاطب فراهم کند. این برنامه با بررسی اخبار هر روزه جامعه با رویکردی متفاوت، موضوع آینده و چالش‌های پیش‌روی ایران و چشم‌انداز آن را محور اصلی خود قرار داده است. محمد سلوکی در هر برنامه میزبان شخصیت‌های هنری، سیاسی، اجتماعی و فرهنگی خواهد بود و از طریق گپ وگفتی که با مهمانان خود دارد چالش جدیدی را به مخاطبان ارائه خواهد کرد.

«شب‌گشت» کاری از گروه اجتماعی شبکه دو سیماست که به تهیه‌کنندگی حمید مراوندی، کارگردانی محمدرضا رضاییان و اجرای محمد سلوکی هر شب از یکشنبه تا پنجشنبه ساعت 23:30 به مدت 60 دقیقه و به صورت زنده روی آنتن خواهد رفت.

پخش مستند "به وقت جام 2 " از شبکه سه

سری دوم مجموعه مستند "به وقت جام" در 12 قسمت از امشب ساعت 20 روی آنتن شبکه سه سیما می‌رود. همزمان با مسابقات جام ملت‌های آسیا 2019 ،مجموعه مستند "به وقت جام" به معرفی بعضی از کشورهای آسیایی چون ژاپن، چین، عربستان، امارات، سوریه، ویتنام، هند، یمن و.. می‌پردازد. در این مستند علاوه بر فوتبال کشورها، اوضاع فرهنگی، سیاسی، اجتماع و اقتصادی کشورهای حاضر در این رقابت‌ها نیز بررسی می‌شود. مجموعه مستند "به وقت جام" نگاهی جامع به شناخت کشورها دارد و نقاط مثبت فرهنگ هر کشور و نقاط ضعف آن تبیین می‌شود. از آنجا که معرفی تاریخ و فرهنگ یک کشور بدون معرفی چهره‌های شاخص و اثرگذار امری غیرممکن است، لذا در این سری تلاش شده با کمک قهرمانان هر ملت به معرفی آن کشور پرداخته شود.

یوسفعلی میرشکاک به «شب روایت» می‏‌آید

برنامه زنده تلویزیونی «شب روایت» امشب، دوم بهمن‌ماه میزبان یوسفعلی میرشکاک خواهد بود و با این نویسنده و شاعر کشورمان درباره ادبیات انتقادی نسبت به موضوعات اجتماعی به گفتگو می‏‌نشیند. شانزدهمین قسمت از برنامه زنده ادبی «شب روایت» ساعت 23 امشب، سه‌شنبه با محوریت «طنز سیاسی-اجتماعی و رویکرد ادبیات انتقادی در وقایع مهم اجتماعی» در کنداکتور شبکه چهار قرار خواهد گرفت و در این رابطه مخاطبان شاهد گفتگوی مجری برنامه با یوسفعلی میرشکاک خواهند بود.

یوسفعلی میرشکاک متولد 1338، شاعر، نقاش و منتقد معاصر بیش از چهل سال است که در حوزه ادبیات حضور مستمر داشته و علاوه بر سرایش شعر، در عرصه‌های مختلف از نقد ادبی و طنز تا مقالات سیاسی، اجتماعی، هنری و مذهبی قلم زده است. او تاکنون کتب بسیاری را به زیر چاپ برده که «در سایه سیمرغ»، «دیپلمات نامه»، «ماه و کتان»، «قلندران خلیج»، «غزلیات بیدل»، «از چشم اژدها»، «ستیز با خویشتن و جهان»، «غفلت و رسانه‌های فراگیر»، «فرامرزنامه»، «از زبان یک یاغی»، «جمال و تفصیل» و ... برخی از این اثار را دربرمی‌گیرند.

گفتنی است، از دیگر بخش‌های مختلف این برنامه تلویزیونی می‌توان به اخبار هفته گذشته بازار کتاب، معرفی کتاب، خوانش داستان نویسندگان، و دیگر آیتم‌های مرتبط با حوزه ادبیات و تاریخ ادب کشورمان، اشاره داشت. «شب روایت» ویژه موضوعات و مباحث ادبیات ایران به تهیه‌کنندگی حسین شاه‌مرادی است که با سردبیری و اجرای حجت‌الاسلام مسعود دیانی سه‎شنبه‌شب‌ها به شکل زنده از ساعت 23 به مدت 75 دقیقه در کنداکتور پخش شبکه چهار سیما قرار می‌گیرد.

مراسم ترحیم حسین محب اهری در صداوسیما برگزار شد

مراسم ترحیم حسین محب اهری بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون عصر امروز در مسجد بلال صداوسیما برگزار شد. در این مراسم که با حضور هنرمندان، بازیگران، دوستان و همکاران زنده یاد محب اهری برگزار شد، از سجایای اخلاقی وی سخن گفته شد. در این مراسم پیام تسلیت علی لاریجانی رییس مجلس شورای اسلامی، محمود واعظی رئیس دفتر رئیس جمهوری و عبدالعلی علی عسکری رییس سازمان صدا و سیما توسط رضا رفیع خوانده شد.

حجت‌الاسلام موسوی مقدم قائم مقام رئیس سازمان صداوسیما، رضا پورحسین قائم مقام معاون سیما، محمد احسانی مدیر شبکه نمایش، مجید زین‌العابدین مدیر شبکه یک سیما و احمد ابوالقاسمی مدیر رادیو قرآن از جمله افراد حاضر در مراسم ترحیم مرحوم محب اهری بودند.

گفتنی است، حسین محب اهری پس از تحمل یک دوره بیماری بامداد بیست و ششم دیماه دار فانی را وداع گفت.

شبکه پرس‌تی‌وی در چهل‌سالگی میزبان «بچه‌های آسمان»

فیلم سینمایی «بچه‌های آسمان» به کارگردانی مجید مجیدی در برنامه این هفته «ایران سینما» مورد نقد و بررسی قرار می‌گیرد. این برنامه به تهیه‌کنندگی کیانوش الطافی به بررسی فیلم «بچه‌های آسمان» محصول سال 1375 و اولین فیلم ایرانی که به عنوان پنج نامزد نهایی جایزه اسکار بهترین فیلم خارجی زبان در سال 1998 انتخاب شده، پرداخته است.

این فیلم داستان پسر بچه‌ای به نام علی را روایت می‌کند که کفش‌های خواهرش را گم می‌کند. از آنجایی که زهرا کفش دیگری ندارد و پدر هم توانایی مالی خرید کفش نو را ندارد با هم قرار می‌گذارند که صبح‌ها زهرا کتانی علی را بپوشد و ظهر علی با کتانی به مدرسه برود. با وجود تلاشی که زهرا برای به‌موقع رساندن کفش‌ها می‌کند، اما علی هر روز دیر به مدرسه می‌رسد و ...

براساس گزارشی که در برنامه ارائه می‌شود، فارین پالیسی بچه‌های آسمان را به عنوان یکی از 10 فیلم برتر تاریخ سینمای ایران برگزیده و این فیلم در سنگاپور جزو پرفروش‌ترین فیلم‌های خارجی بوده و در ژاپن نیز فیلمنامه بچه‌های آسمان در متون درسی کتاب آموزش زبان انگلیسی دوره دبیرستان تدریس می‌شود.

در ادامه برنامه به جوایزی که این فیلم به دست آورده اشاره می شود؛ جایزه بهترین فیلم خارجی زبان جشنواره بین‌المللی فیلم نیوپورت 1998، جایزه پرنده نقره‌ای بهترین فیلم جشنواره بین‌المللی فیلم سنگاپور 1998، سیمرغ بلورین بهترین فیلم، بهترین کارگردانی، بهترین فیلمنامه و بهترین تدوین جشنواره فیلم فجر 1997 و جایزه فیپرشی جشنواره بین‌المللی فیلم مونترال 1997 بخشی از ده ها جایزه‌ای است که فیلم «بچه‌های آسمان» به خود اختصاص داده است.

برنامه «ایران سینما» پنجشنبه چهارم بهمن‌ماه ساعت 10 از شبکه پرس‌تی‌وی پخش می‌شود. تکرار این برنامه جمعه ساعت 17:20 ، شنبه 07:00 و یکشنبه ساعت 14 پخش می‌شود.

«دردسرهای عظیم» در راه آی‌فیلم

سریال «دردسرهای عظیم 1» قرار است از چهارشنبه هر شب ساعت 21 از کانال فارسی این شبکه پخش می‌شود. «دردسرهای عظیم 1» در 26 قسمت 40 دقیقه‌ای به تهیه‌کنندگی ایرج محمدی و مهران مهام محصول شبکه سه است که هر شب دو قسمت از آن پخش می‌شود.

در خلاصه داستان این سریال آمده است: لطیف جوانی که رویای بازیگری را در سر می‌پروراند ناخواسته درگیر ماجرای عجیبی می‌شود که او را دچار دردسرهای فراوان کرده و مسیر زندگی‌اش را دگرگون می‌کند. مهدی هاشمی، جواد عزتی، مهران رجبی، امیرغفارمنش، اشکان اشتیاق، پرستو گلستانی، مریم سعادت، الناز حبیبی، زهره فکور صبور، شهین تسلیمی و صفا آقاجانی در این مجموعه طنز ایفای نقش کرده‌اند.

مجموعه طنز «دردسرهای عظیم» هر شب ساعت 21 روی آنتن می‌رود و در ساعت‌های 05:00 و 13 بازپخش خواهد شد.

«قانون مورفی» رامبد جوان در آی‌فیلم

برنامه «سینما آی‌فیلم» که فیلم‌های سینمایی در حال اکران را برای آی‌فیلمی‌ها معرفی می‌کند، این بار سراغ «قانون مورفی» رفته است. فیلم سینمایی «قانون مورفی» به‌کارگردانی رامبد جوان، چهارشنبه سوم بهمن از کانال فارسی این شبکه معرفی می‌شود. امیر جدیدی، امیر جعفری، مهسا طهماسبی، دانیال غفارزاده، سروش صحت، سیروس گرجستانی، محمد معتضدی، هادی کاظمی، رامبد جوان، آناهیتا درگاهی، محمد شیری، بهزاد قدیانلو، حسین شاهرخ‌نیا و ارشا اقدسی در این فیلم بازی کرده‌اند.

فیلم جدید رامبد جوان از دوازدهم دی‌ماه در سینماهای کشور اکران شده است. «سینما آی‌فیلم» چهارشنبه‌ها ساعت 22:30 روی آنتن می‌رود و در ساعت 06:30 پنجشنبه بازپخش خواهد شد.

«اسلام‌دات‌کام» به زودی مهمان هیسپان‌تی‌وی می‌شود

سهیل اسعد، کارشناس مذهبی و مجری برنامه اسلام پاسخ می‌دهد که در گذشته از هیسپان‌تی‌وی روی آنتن می رفت، به زودی با برنامه «اسلام دات کام» بار دیگر به آنتن هیسپان‌تی‌وی باز می‌گردد. این برنامه مذهبی که از تولیدات واحد برنامه‌های هیسپان‌تی‌وی است و در قم تهیه و تولید می‌شود، قرار است با اجرای «سهیل اسعد» مجری و کارشناس آرژانتینی تبار هیسپان‌تی‌وی که در ایران درس طلبگی خوانده و تسلط کافی در این حوزه دارد، به زودی رنگ آنتن به خود ببیند.

موضوعاتی از قبیل ماه رمضان و آداب مسلمانان در این ماه، اخلاق، سیره و زندگی پیامبر اسلام(ص) از جمله کلید واژه‌ها و مطالبی است که در این برنامه به آن‌ها اشاره خواهد شد. قرار بر این است که در این برنامه برای درک بیشتر مخاطبان اسپانیایی‌زبان از ماهیت دین اسلام؛ موضوعات کلیدی و کلیات اسلام برای مخاطبان بازگو شود تا آن‌ها شناخت کلی از دین مسلمانان به دست آورند.

استفاده از تصاویر کروماکی، ویدئو کلیپ های مربوط با موضوع برنامه و کارشناسانی که از طریق ارتباط تصویری، میهمان برنامه می‌شوند، قسمت‌های مختلف «اسلام دات کام» را که در مدت زمان 25 دقیقه پخش خواهد شد را تشکیل می‌دهد.

ثبت نام برای شرکت در مسابقه رادیویی نوروز آغاز شد

فصل نوروزی مسابقه یک دو صدا به موضوع نوروز با رویکرد طنز می‌پردازد. حمیدرضا افتخاری مدیر گروه ورزش و تفریحات شبکه در این باره گفت: در این فصل که یک ماه به طول می‌انجامد قرار است موضوعات مرتبط با نوروز باشد و شرکت‌کنندگان برپا خند (استندآپ کمدی) باید در حوزه بازیگری رادیو ایران هم مهارت داشته باشند.

وی در ادامه با بیان اینکه آزمون ورودی روز شانزدهم بهمن‌ماه در استودیو یک رادیو برگزار خواهد شد، افزود: ظرفیت آزمون 120 نفر است و ثبت نام متقاضیان نیز که از اول بهمن آغاز شده تا هفتم این ماه ادامه پیدا می‌کند.

حمیدرضا افتخاری در بخش دیگر صحبت‌هایش خاطرنشان کرد: فصل جدید با 30 نفر آغاز خواهد شد، اگر این تعداد شرکت‌کننده مجوز ورود به مسابقه را دریافت نکردند، آزمون دیگری برگزار می‌شود. حضور حسین رفیعی و سعید بیابانکی در این فصل قطعی شده است و با نفر سوم نیز در حال مذاکره هستیم.

مسابقه یک دو صدا با شعار صدایت را محک بزن، رویای خود را باور کن از سال 95 آغاز شده است و در حالا ساخت فصل پنجم آن در حال برگزاری است که برندگان خود را تا نیمه اسفند خواهد شناخت. افتخاری درباره زمان پخش فصل نوروزی گفت: پخش فصل نوروزی از 18 اسفند آغاز می‌شود و تا پایان نوروز ادامه دارد.

ویژه برنامه‌های چهل سالگی روی موج رادیو گفتگو

همزمان با فرارسیدن ایام الله دهه فجر و چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران، رادیو گفتگو با هدف پاسداشت این حماسه بزرگ ویژه برنامه‌هایی را تدارک دیده که تقدیم مخاطبان می‌نماید. این شبکه رادیویی در آستانه فرارسیدن چهلمین بهار انقلاب شکوهمند اسلامی ایران و گرامیداشت یوم‌الله دهه فجر، ویژه برنامه‌های متنوعی را با هدف پاسداشت این ایام تدارک دیده است. "بازخوانی دستاوردهای انقلاب اسلامی در چارچوب مقایسه‌ای"، "بازخوانی روند توسعه کشور در متن بحران‌های تحمیلی"، "تولید فرهنگ سیاسی جدید و جایگاه بی‌نظیر مردم در پویایی‌های ساختاری"، "تاثیرات مستقیم و غیرمستقیم انقلاب اسلامی بر حوزه نظریه و واقعیت‌های منطقه‌ای و جهانی"، "‌آسیب‌شناسی روندها و تهدید زدائی از مسیر آینده" و... مهم‌ترین محورهای این برنامه‌ها را تشکیل می‌دهد.

فانوس

پاسخ به شبهات القایی رسانه‌های بیگانه درخصوص کارآمدی، مشروعیت و ماهیت انقلاب و نظام اسلامی و همچنین تبیین دستاوردهای مردم‌سالاری دینی در کشور مهم‌ترین هدف این برنامه است. برخی از محورهای برنامه عبارت است از: پاسخ به شبهات درخصوص «ماهیت انقلاب» مانند: نگاه حداقلی به تعریف و کارکرد دین در جامعه با تأکید بر شخصی بودن ماهیت قوانین فقهی و ناتوانی از درک آن، تصویر غیر عقلائی از مدیریت فقهی و تعارض آن با مدیریت علمی، ماهیت غیر دموکراتیک دین و تاکید بر تعارض دین و دموکراسی، همسان انگاری ولایت فقیه و دیکتاتوری، ناکارآمدی نظام دینی؛ پاسخ به شبهات درخصوص «ساختار انقلاب اسلامی» مانند: غیر دموراتیک بودن روش ها و سازه انتخابات در ایران، فقدان چرخش نخبگان در جمهوری اسلامی و چند شغلی بودن مسئولین، عدم شناسائی و رسمیت هویت و حقوق قومیت‌ها، ماهیت تنش‌زای سیاست‌های جمهوری اسلامی ایران به علت ماهیت شیعی آن، تبعیض مذهبی و فشار بر غیر مسلمانان و اهل سنت در داخل؛ پاسخ به شبهات درخصوص «رفتار مسئولین و تصمیمات نظام». مانند: تحریف چهره و سیره امام خمینی (ره)، تشکیک در ماهیت و تداوم جنگ تحمیلی هشت ساله، تشکیک در انصاف و عدالت نظام در برخورد با مخالفین، مداخله جمهوری اسلامی در امور داخلی کشورهای دیگر، وجود فساد، فقر و تبعیض و .... این برنامه از اول تا بیست و دوم بهمن ساعت 8:30 به مدت 60 دقیقه به صورت تولیدی روی آنتن می‌رود.

چشم‌انداز آفتاب

بررسی دستاوردها و آثار نهادهای مولود انقلاب اسلامی همچون بنیاد مستضعفان، بنیاد برکت، کمیته امداد و ... با حضور مسئولین این نهادها در قالب گفت و گو های نرم و صمیمی مهم ترین رویکرد این برنامه است که از 12 تا 22 بهمن ساعت 22 به مدت 120 دقیقه و به صورت زنده پخش می‌شود.

جنگ تا جنگ

بررسی بیش از بیست حوزه تهدیدات نرم و سخت علیه جمهوری اسلامی ایران طی چهار دهه گذشته و چگونگی پیروزی نظام بر این تهدیدات در طول چهل سال مهم‌ترین هدف این برنامه خواهد بود که ساعت 18 یکم تا 22 بهمن به صورت تولیدی به مدت 60 دقیقه تقدیم مخاطبان می‌شود. توطئه‎های چهل ساله امنیتی مانند «ترورها و انفجارات تروریستی» و «نفوذ امنیتی، جاسوسی و کودتا»، توطئه‎های چهل ساله امنیتی مانند «ایجاد فتنه و آشوب در کشور» و «کادرسازی (اپوزیسیون سازی) و نفوذ سیاسی علیه نظام»، توطئه‎های چهل ساله بین‎المللی مانند «منزوی ساختن ایران در منطقه و سطح جهانی (ایران‎هراسی و... ایده‌سازش و توطئه مذاکره (نفوذ و استحاله نظام از طریق مذاکره)، توطئه‎های چهل ساله نظامی مانند «حملات نظامی (جنگ تحمیلی هشت ساله و...) و نقش قدرت‎های بزرگ در آن» و «آمریکا و جنگ علیه ایران؛ از درگیری مستقیم تا جنگ‎های نیابتی و هیبریدی»، توطئه‎های چهل ساله فرهنگی مانند «جنگ روانی و عملیات رسانه‎ای دشمن علیه مردم ایران» و «عملیات فرهنگی و هنری چهل ساله استکبار علیه مردم ایران، ترویج سبک زندگی غربی، ابتذال و اباحه‎گری»، توطئه‎های چهل‌ساله قومی-مذهبی مانند «اقدامات تجزیه‎طلبانه علیه نظام جمهوری اسلامی» و «اقدامات تفرقه‎افکنانه مذهبی علیه نظام جمهوری اسلامی»، توطئه‎های چهل ساله علمی-تکنولوژیک مانند «تحریم علمی دانشمندان و مراکز علمی کشور» و «نفوذ و ترویج علوم انسانی غربی و الحادی در مجامع علمی کشور» و ... مهم ترین محورهای این برنامه خواهد بود.

تا فتح فردا

مروری بر جشنواره‌ها، همایش‌ها و نمایشگاه‌های فرهنگی، هنری در این ایام و بررسی آثار فرهنگی و هنری انقلاب اسلامی در 40 سال گذشته رویکرد این برنامه است که شامل محورهایی همچون مروری بر «هنر انقلاب اسلامی» از طریق گفتگو با مسئولین حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی، «انقلاب اسلامی، سرانه فرهنگی و آثار فرهنگی» از طریق گفتگو با مسئولین وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی بخصوص در استانها، نگاهی به «تاثیرات جهانی حوزه فرهنگی انقلاب اسلامی» از طریق گفتگو با مسئولین سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی و ... است. این برنامه 13 تا 22 بهمن ساعت 10 به صورت زنده و به مدت 60 دقیقه پخش می‌شود.

منشور تلاش

تبیین تلاش‌های40 ساله نهادها و وزارتخانه‌های مختلف از زبان مسئولین مربوطه با حضور جمعی از پرسشگران و خبرنگاران رسانه‌ها، خبرگزاری‌ها و شبکه خبر سیما، معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، معاونت توسعه روستایی ریاست جمهوری، سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، سازمان حفاظت محیط زیست، مرکز آمار ایران، سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران و ... از بخش های این برنامه است که شنبه تا چهارشنبه یکم تا 22 بهمن ساعت 16 به صورت زنده و به مدت 90 دقیقه تقدیم مخاطبان می‌شود.

عصر خمینی

بررسی تأثیرات انقلاب اسلامی طی چهاردهه گذشته بر حوزه نظریه سیاسی و تغییرات ژئوپلوتیکی و تمدنی. برخی از محورهای برنامه عبارت است از: بررسی تاثیر انقلاب اسلامی بر کشور ترکیه، بررسی تأثیر انقلاب اسلامی بر کشور افغانستان، بررسی تاثیر انقلاب اسلامی ایران بر کشور عراق، بررسی تاثیر انقلاب اسلامی ایران بر کشور پاکستان، بررسی تاثیر انقلاب اسلامی بر کشور سوریه، بررسی تاثیر انقلاب اسلامی ایران بر کشور فلسطین، بررسی تاثیر انقلاب اسلامی ایران بر کشور یمن، بررسی تاثیر انقلاب اسلامی ایران بر کشورلبنان، بررسی تاثیر انقلاب اسلامی ایران بر کشور مصر، بررسی تاثیر انقلاب اسلامی ایران بر اروپا، و ... این برنامه از یکم تا 23 بهمن ساعت 3:00 به صورت تولیدی به مدت 60 دقیقه روی آنتن می‌رود.

سودای سیمرغ

نگاهی تحلیلی، تبیینی به سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر و آثار راه یافته به آن با حضور عوامل، منتقدان و صاحب نظران حوزه سینما می پردازد. این برنامه 9 تا 22 بهمن ساعت 20 به صورت زنده و به مدت 60 دقیقه پخش می‌شود.

روز و شب

بررسی عملکرد تطبیقی نظام در فضای رژیم پهلوی و انقلاب اسلامی با هدف تبیین موضوع «حکمرانی مطلوب». برخی از محورهای برنامه عبارت است از: تحلیل عملکرد 40 سال انقلاب درعرصه های «صنعت، معدن و تجارت»، «کتاب و کتابخانی و نمایشگاههای کتاب»، «آموزش و پرورش»، «آموزش عالی» و ... این برنامه ساعت 19:30 جمعه های یکم تا 22 بهمن به مدت 30 دقیقه و به صورت تولیدی روی آنتن می‌رود.

ایران سربلند

ویژه برنامه ورود تاریخی حضرت امام خمینی (ره) به کشور در روز 12 بهمن 57. این برنامه 12 بهمن ساعت 9 صبح در قالب ویژه برنامه به مدت 150 دقیقه به صورت زنده پخش می‌شود.

هنگامه سربلندی

ویژه برنامه روز 22 بهمن، پوشش مراسم راهپیمایی عظیم 22 بهمن در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در تهران و مراکز استانها از طریق ارتباط با گزارشگران حاضر در مراسم، تحلیلی بر حضور پرشکوه مردم در این راهپیمایی و ... این برنامه 22 بهمن از ساعت 8:00 صبح به مدت 240 دقیقه به صورت زنده پخش می‌شود. علاقمندان می‌توانند در بهمن و در آستانه فرارسیدن چهلمین سالروز پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی، شنونده این ویژه برنامه‌ها از رادیو گفت و گو روی موج اف‌ام ردیف 5/103 مگاهرتز باشند.

تسنیم

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها