رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 420206

مخالفت نماینده پارلمان آل خلیفه با تحریم فیلم‌های اسرائیلی

ساعت 24- یکی از نمایندگان پارلمان آل خلیفه با تحریم فیلم‌های رژیم صهیونیستی مخالفت کرد و گفت: آیا با این کار بودجه اسرائیل را به لرزه درمی آوریم!

style="text-align:justify">به گزارش شبکه‌های اجتماعی، زینب عبدالامیر از نمایندگان مجلس بحرین در ادامه تلاش‌های عادی سازی روابط میان تل آویو و آل خلیفه با تحریم فیلم‌ها و مطبوعاتی که با بودجه رژیم صهیونیستی تولید میگردند، مخالفت کرد.

«زینب عبدالاَمیر» از نمایندگان مجلس جدید بحرین در صحن مجلس مخالفت شدید خود را با تحریم فیلم‌های سینمایی و مطبوعاتی که با بودجه اسرائیلی تولید میگردند، اعلام کرد.

وی در سخنان خود گفت: اصلا چه کسی در اسرائیل خبر از ما دارد؟! دنیا پیشرفت کرده است آن‌وقت ما می‌خواهیم فیلمی را تحریم کنیم؟ آیا با این کار بودجه اسراییل را به لرزه در می‌آوریم؟ وی افزود: من ضد سازش با اسراییل هستم، اما با چنین صحبت‌هایی (تحریم فیلم) بهتر است در سینماها را ببندیم.

عبدالامیر افزود: باید بین یک فیلم و تحریم یهودیان و تحریم رژیم صهیونیستی تفاوت قائل شویم، اکثر فیلم‌های هالیوود ساخته تجار یهودی اند.

گفتنی است یک مقام وابسته به آل خلیفه از این سخنان زینب عبد الامیر بشدت استقبال کرده و این سخنان را سخنانی شجاعانه خواند.

مهر

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها