رفتن به محتوا
سام سرویس
کد خبر 420229

وزیر صنعت: موتور اقتصاد کشور در سال ۹۸ فقط میتواند صادرات باشد

ساعت 24- وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: سال ۹۸ سال پیشران است و موتور اقتصاد کشور فقط می‌تواند صادرات باشد و باید هر مانعی در این مسیر برطرف شود.

style="text-align:justify"> رحمانی عصر امروز در نشست با فعالان اقتصادی استان کرمان اظهار داشت: ما به استان کرمان دیدگاه ویژه داریم چراکه این استان قطب معدن و صنایع معدنی کشور است.

وی با بیان اینکه عمده‌ترین مشکل فعالان اقتصادی در مورد صادرات و مسائل ناشی از ارز حاصل از صادرات و بانک‌ها بیان داشت: امروز سیاست اصلی ما حفظ تولید فعلی کشور است و در وضعیت موجود برای همه ما تکلیف این است.

وزیر صنعت، معدن و تجارت با بیان اینکه در جنگ اقتصادی هستیم و راه مقابله با این جنگ حفظ تولید است، عنوان کرد: هر کس باید در هر کجایی که هست تکلیف خود را بداند و اینکه تولید چه مشکلاتی دارد نه ابلاغیه و نه بخشنامه می‌خواهد فقط تغییر نگاه می‌خواهد که باور کنیم مورد تهاجم اقتصادی قرار گرفتیم.

رحمانی با بیان اینکه بیکاری، مشکلات مردم، بازار و ... همه به مشکل تولید برمی‌گردد، عنوان کرد: اولین معنی تولید این است که باور کنیم تولید کار مقدسی است و تولید و اشتغالزایی کار جهادی است و سه آیتم نقدینگی، مواد اولیه و بازار را نیاز دارد.

وی با بیان اینکه انیکه داخل استان مواد اولیه را نمی‌دهند بخشنامه و قانون نمی‌خواهد، تصریح کرد: از ابزار مدیریت صحیح تفویض اختیار است ظلم است واحد تولیدی که فروش دارد بخشی از ظرفیت آن به دلیل سرمایه در گردش متوقف شود.

وزیر صنعت، معدن و تجارت با تأکید بر اینکه امروز همه باید مسائل را جدی بگیریم، خاطرنشان کرد: سال ۹۸ سال پیشران است و موتور اقتصاد کشور فقط می‌تواند صادرات باشد و باید هر مانعی در این مسیر برطرف شود.

رحمانی گفت: برای تحریم دو کار باید انجام شود حضور بخش خصوصی و مردم و تسهیل امور که برای امکان تفویض در استان‌ها هیچ مانعی نمی‌بینیم و استقبال می‌کنیم.

فارس

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها