رفتن به محتوا
سام سرویس
کد خبر 420474

متلاشی شدن باند بزرگ قاچاق مسلحانه مواد مخدر در شرق کشور

ساعت24-سردار «مجید شجاع» از انهدام یکی از بزرگ‌ترین باندهای قاچاق مسلحانه مواد مخدر در شرق کشور و هلاکت شرور معروف در این باند خبر داد.

سردار «مجید شجاع» فرمانده انتظامی خراسان جنوبی امروز (چهارشنبه) در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: با اقدامات اطلاعاتی و عملیاتی مأموران انتظامی استان خراسان جنوبی بر روی فعالیت‌های سرباندهای مسلحانه اشرار و قاچاقچیان حوزه کویری استان، یکی از بزرگ‌ترین باندهای قاچاق مسلحانه مواد مخدر در شرق کشور شناسایی و دستگیری عاملان آن پیگیری شد.

وی افزود: با تکمیل اطلاعات مأموران مبنی بر عبور قاچاقچیان از حوزه کویری شهرستان «طبس»، تیم‌های عملیاتی مبارزه با اشرار و قاچاقچیان مواد مخدر به حوزه کویری اعزام شدند.

فرمانده انتظامی استان خراسان جنوبی با بیان اینکه مأموران پس از استقرار در کویر شهرستان طبس، کاروان حامل اشرار مسلح را مشاهده و به آنان برای توقف اخطار دادند، عنوان کرد: اشرار و قاچاقچیان مسلح مواد مخدر با مشاهده مأموران به طرف آنان آتش گشودند و پلیس را با سلاح‌های سنگین و نیمه‌سنگین مورد هدف قرار دادند.

شجاع بیان داشت: با برتری آتش مأموران، اشرار زمین‌گیر شدند و در این عملیات یکی از اشرار معروف منطقه شرق کشور که سرکردگی کاروان حمل مواد مخدر را بر عهده داشت به هلاکت رسید و ۲ شرور دیگر زخمی و ۲ شرور دیگر نیز دستگیر شدند.

وی با بیان اینکه در پاکسازی محل درگیری ۲ دستگاه موتورسیکلت پرقدرت متعلق به اشرار، و تعدادی سلاح سنگین و نیمه سنگین کشف شد، خاطرنشان کرد: عملیات پلیس برای شناسایی سایر متهمان و مرتبطان با این باند مسلح مواد مخدر ادامه دارد.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها