رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 420483

کی‌روش:

این بازی برای ما مهمترین بازی است/ افتخار داشتم که شاگرد لیپی بودم

ساعت24-سرمربی تیم ملی ایران از رویارویی با تیم چین صحبت کرد.

کارلوس کی روش در نشست خبری پیش از دیدار با چین اظهار داشت: یک روز کاری دیگر را در پیش داریم و خوشحالم برای این بازی آماده می شویم. این بازی برای ما مهمترین بازی است چون دلیل ساده‌ای دارد. بازی های بعد همیشه برای ما مهم است. چین بازیکنان و مربی خوبی دارد و آماده است ولی ما هم هیجان لازم را داریم و می‌خواهیم آرزوهایمان را برآورده کنیم.

وی در پاسخ به این سوال که 4 سال پیش تیم ایران در مرحله یک چهارم حذف شد و تفاوت تیم آن زمان با تیم امروز چیست گفت: مرسی که این موضوع را یادآوری کردید! با کمکی که شما کردید ما امروز هوشیار تر هستیم. فکر نمی‌کنم بد باشد بعضی مواقع به مسائل با لبخند نگاه کنیم. هیچ بازی شبیه هم نیست و بازی فردا یک بازی و داستان متفاوت است. ما آماده ماجراجویی هستیم.درسهایی که در سال‌های گذشته گرفته و نگرفته ایم را می خواهیم در بازی فردا به کار بگیریم.

کارلوس کی‌روش در پاسخ به این سوال که لیپی از قدرت ایران تمجید کرده و به رده ایران در رنکینگ تصور شما از تقابل مجدد با چین چیست گفت: مطمئناً شنیدن این صحبت‌ها از مربی بزرگی مثل ایشان بسیار هیجان انگیز است. من افتخار این را داشتم که شاگرد ایشان بودم. در این دیدارهای فینال گونه هیچ رنکینگ و سابقه ای کمک نمی کند. بچه ها باید در شرایط باشند و باید در عین سادگی با ذهن قدرتمند حضور یابند و من این را به بازیکنان هم گفتم و باید تلاش کنیم و این تاکتیک ماست.

سرمربی تیم ملی در پاسخ به سوال خبرنگاری درباره گلزنی‌ چینی‌ها و اینکه آیا این موضوع برای خط دفاعی ایران نگران کننده است یا نه، گفت: آنها تیمی قدرتمند دارند و دو بار در بازی‌های قبلی عقب افتادند و جبران کردند. بهترین بازیکن آنها اتحاد و همبستگی تیمی آنها است. من هیچ وقت بازیکنان حریف اهمیت نمیدهم وقتی بازیکنانی اینچنین در ترکیب تیمم دارم. من بازیکنی مثل مسعود شجاعی دارم که سه جام جهانی را تجربه کرده و چهار جام ملت‌ها و باید در ایران با احترام با این بازیکنان رفتار شود. من افتخار می کنم به حضور این بازیکنان در ترکیب تیمم.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها