رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 420670

بازار در انتظار سیاستگذاری بانک مرکزی اروپا/سهام آسیایی رشد کردند

ساعت24-سهام آسیایی به دنبال رشد بازارهای وال‌استریت، در حالی اندکی بالا آمد که وضعیت آشفته سیاسی در ایالات‌متحده و نگرانی از رشد تضعیف رشد اقتصادی جهان، بسیاری از سرمایه‌گذاران را مردد نگاه داشت.

به گزارش رویترز، روز پنج‌شنبه، سهام آسیایی به دنبال رشد بازارهای وال‌استریت، اندکی بالا آمد، در حالی‌ که وضعیت آشفته سیاسی در ایالات‌متحده و نگرانی از رشد تضعیف رشد اقتصادی جهان، بسیاری از سرمایه‌گذاران را مردد نگاه داشته است.

داده‌ها نشان می‌دهد که بازارهای اروپایی شامل کاک فرانسه، داکس آلمان و شاخص استاکس ۶۰۰ اروپا، در آغاز کار امروز خود بدون تغییر باقی مانده‌اند. این درحالی است که سرمایه‌گذاران، منتظر اخبار اولین بازنگری سال سیاست‌های بانک مرکزی اروپا هستند.

در این میان فوتسی انگلیس با آشفتگی سیاسی در مورد برگزیت، ۰.۸۵ درصد در ابتدای معاملات افت کرد.

گسترده‌ترین شاخص سهام آسیا اقیانوسیه ام‌اس‌سی‌آی در خارج از ژاپن، ۰.۳ درصد رشد کرد، درحالی که نیکی ژاپن ۰.۱ درصد پایین آمد.

یاسوئو ساکوما، مدیر ارشد سرمایه‌گذاری در شرکت لیبرا اینوستمنت، می‌گوید: هیچ خبر جدیدی وجود ندارد که باعث شود افراد به خرید سهام رو بیاورند و هیچ خبر تازه‌ای هم برای این که موجی از فروش سهام ایجاد کند، منتشر نشده است؛ بنابراین سرمایه‌گذاران در انتظار ایستاده و کنار کشیده‌اند.

کامپوزیت شانگهای و شاخص سهام برتر چین، سی‌اس‌آی ۳۰۰، با اخبار مثبت اعلام درآمدهای شرکت‌های مالی، به ترتیب ۰.۵ درصد و ۰.۶ درصد رشد کردند.

هانگ‌سنگ در هنگ‌کنگ ۰.۳ درصد بالا آمد.

کوسپی کره‌جنوبی ۰.۸۱ درصد رشد کرد و شاخص ای‌اس‌اکس استرالیا ۰.۳۸ درصد بالا آمد.

در معاملات چهارشنبه شب هم، سهام وال‌استریت با گزارشات درآمد خوب شرکت‌ها اندکی رشد کردند، چراکه تنش‌های تجاری و ادامه تعطیلی دولت، به بازارهای سهام فشار آورده و سود سهام را محدود کرد.

رشد تولیدات ژاپن در ماه ژانویه افت کرد و شرکت‌های بیشتری در مورد کاهش تقاضای چین هشدار دادند.

در بازار ارز، دلار آمریکا که دیروز پس از بیانیه بانک مرکزی ژاپن در مورد حفظ سیاست مالی فوق‌تسهیل‌شده خود، در برابر ین به رکورد امسال خود افت کرد، نرخ برابری ۱۱۰.۰۰ را تجربه کرد.

یورو در انتظار جلسه بانک مرکزی اروپا، بدون تغییر و در نرخ برابری ۱.۱۳۸۳، دست به دست شد.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها