رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 423305

گوشت ارزان میشود

ساعت24- مدیرعامل سازمان اتکا با اشاره به اینکه امسال سه برابر مصرف سال گذشته ثبت سفارش واردات گوشت داشته‌ایم، اظهار کرد: به‌زودی قیمت گوشت کاهش می‌یابد.

style="text-align:justify"> مدیرعامل سازمان اتکا با اشاره به اینکه امسال سه برابر مصرف سال گذشته ثبت سفارش واردات گوشت داشته‌ایم، اظهار کرد: به‌زودی قیمت گوشت کاهش می‌یابد.

عیسی رضایی امروز دوشنبه (۱۵ بهمن) در حاشیه برگزاری یادواره ۱۳۸ شهید اتکا که در مجموعه فرهنگی ایثار کردان برگزار شد در جمع خبرنگاران گفت: دشمنان وارد جنگ اقتصادی با ایران شده‌اند، این جنگ برخلاف جنگ نظامی صدمات جسمی ندارد اما صدمات و فشار اقتصادی زیادی را به مردم تحمیل می‌کند.

وی با بیان اینکه جنگ اقتصادی بسیار بی‌رحمانه‌تر از جنگ نظامی است، افزود: دشمنان ادعا می‌کنند که دارو و غذا را برای مردم ایران تحریم نکرده‌ایم، ملت باید هوشیار باشند و بدانند که این ادعا دروغی بیش نیست.

او ادامه داد: خوشبختانه مجموعه اقتصادی نظام راهکارهای لازم را برای مقابله با این تحریم‌ها پیدا کرده است و به کوری چشم دشمنان به زودی با همراهی مسئولان و همدلی مردم از این شرایط سخت گذر خواهیم کرد.

رضایی در ادامه بر ضرورت اتکا بر توان داخلی تاکید کرد و افزود: باید بستری را فراهم کنیم تا تولیدکنندگان داخلی بتوانند فعالیتشان را رونق ببخشند تا برای تهیه اقلام مورد نیاز کشور به کشورهای خارجی وابستگی کمتری داشته باشیم.

مدیرعامل سازمان اتکا تصریح کرد: البته در شرایط فعلی هم بسیاری از کشورها تمایل به مبادله با ایران دارند و برای ما دنیا محدود به آمریکا و غرب نیست و در واقع ایران با همه بدعهدی‌هایی که امروز دچار آن شده است مسیرش را پیدا کرده و با سربلندی راه خود را ادامه می‌دهد.

وی در ادامه به وضعیت انبارهای فروشگاه‌های اتکا اشاره کرد و گفت: وضعیت موجودی اقلام در انبارهای سازمان اتکا مناسب است و همه اقلام در فروشگاه‌ها عرضه می‌شوند.

این مسئول با اشاره به اینکه امسال سه برابر مصرف سال گذشته ثبت سفارش واردات در حوزه گوشت داشته‌ایم، افزود: به‌زودی قیمت گوشت کاهش می‌یابد و برای تأمین گوشت سال آتی هیچ مشکلی نخواهیم داشت.

رضایی در پایان با بیان اینکه دشمنان تصور می‌کردند که نظام ۴۰ سالگی خود را نمی‌بیند، گفت: تا زمانی که رزمندگان و خانواده‌های شهدا هستند، این نظام پابرجاست، این مرز و بوم مردمی دارد که تا پای جان برای حفظ ارزش‌های نظام و اسلام ایستادگی می‌کنند.

ایسنا

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها