رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 423588

توزیع ماهانه ۲۰۰ هزار تن گوشت گرم تا پایان سال

ساعت 24- معاون استاندار تهران ضمن اشاره به اینکه در خصوص تامین اقلام ضروری هیچ مشکلی در تهران نداریم، گفت: تا پایان سال ماهانه 200 هزار تن گوشت قرمز توزیع می‌شود.

style="text-align:justify">محمد امامی امین عصر امروز در خصوص اقلام مورد نیاز مردم، اظهار داشت: خوشبختانه دولت برای کالاهای اساسی تا پایان سال و همچنین سال آتی برنامه ریزی کرده و اعتبارات لازم در بودجه دیده شده است؛ عملا مشکل خاصی برای تامین ارز وجود ندارد.

وی افزود: جلسه تنظیم بازار که در وزارت کشور برگزار شد از مسوولان تنظیم بازار کشور درخواست کردیم که سهمیه‌ای برای تامین کالای اساسی از جمله مواد پروتئینی تا سقف آخر برای استان تهران تخصیص دهند.

امامی امین گفت: همچنین با توجه به اینکه به ایام پایان سال نزدیک می شویم درخواست کردیم که تا سقف ۲۰۰ تن روزانه برای استان تهران تامین گوشت گرم صورت گیرد و اقدامات اولیه انجام شده است.

وی تصریح کرد: قرار شده است که از هفته‌ی پیش روزانه ۵۰ هزار راس دام سبک برای ذبح وارد استان تهران و در بازار توزیع شود.

وی بیان داشت: در خصوص کالاهای اساسی هم مشکل خاصی نداریم و ذخایر استان تهران تامین است؛ به دلیل اینکه ما تنظیم بازار را انجام می دهیم به هیچ وجه تامین بازدهی نداریم.

وی گفت: هفته گذشته طی بازدیدی که از سردخانه‌ها داشتیم حدود ۸ هزار تن سیب و پرتقال تامین شده و با توجه به ایام پایانی سال همچون سال‌های گذشته فروشگاه بهاره را در دستور کار داریم و تلاش می‌کنیم کالاهای اساسی را در این فروشگاه تامین و توزیع کنیم.

معاون استاندار تهران در ادامه گفت: خوشبختانه امسال به برکت الطاف الهی ما روزهای پاک زیادی داشتیم که نسبت به سال‌های گذشته رکوردی زده شد و شرایط بحرانی مثل سال‌های گذشته نداشتیم و شرایط اقلیمی به گونه‌ای بود که بارش‌های خوبی را تجربه کردیم.

امامی امین یاد آور شد: اما ریزگردهایی که در سطح شهر تهران است فرو نشست آنها داخل شهرستان قرچک و دشت ورامین ورود می‌کند و طبیعی‌ترین کار این است که شهرستان قرچک، پیشوا و ورامین بتوانند سهم بیشتری از اعتبارات آلایندگی داشته باشند.

وی خاطرنشان کرد: حتما پیگیری خواهیم کرد که با کمک فرماندارها و سازمان مدیریت، سهم مردم شهرستان از محل عوارض آلایندگی بیشتر شود و به موقع باشد تا به سرانه‌های فرهنگی شهرستان کمک کند تا چرخه پیشرفت شهرستان‌ها سرعت بیشتری بگیرد.

فارس

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها