رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 424449

آیت الله محمدتقی مدنی در حادثه تصادف محور کاشان - برزک درگذشت

ساعت24-رئیس حوزه علمیه کاشان گفت: آیت الله محمدتقی مدنی، فرزند عالم ربانی و موسس یکی از قدیمی‌ترین حوزه علمیه در کاشان بعد از ظهر دیروز در حادثه تصادف برزک - کاشان جان خود را از دست داد.

حجت الاسلام منصور فرجی ضمن عرض تسلیت به مناسبت شهادت حضرت زهرا (س) اظهار داشت: آیت الله محمدتقی مدنی، فرزند عالم ربانی و موسس یکی از قدیمی ترین حوزه های علمیه کاشان بعد از ظهر دیروز در حادثه رانندگی برزک - کاشان جان خود را از دست داد.

وی ضمن عرض تسلیت به جامعه روحانیت مخصوصا جامعه روحانیون کاشان و شاگردان درس و بحث آیت الله مدنی افزود: آیت الله محمدتقی مدنی سال های زیادی را به تربیت طلبه مشغول بودند و شاگردان زیادی را تربیت کردند، ایشان و پدر بزرگوارشان حق بزرگی بر گردن ما دارند.

رئیس حوزه علمیه کاشان با بیان اینکه در حادثه تصادف دیروز سه نفر جان خود را از دست دادند، ابراز داشت: زمان تشییع و ختم پیکر مرحوم آیت الله محمدتقی مدنی متعاقبا اعلام می شود.

حال مصدومان حادثه نسبتا وخیم اعلام شده است

همچنین رئیس اورژانس کاشان در ارتباط با این حادثه با بیان اینکه محل دقیق این تصادف بعد از روستای بارونق در جاده کاشان به برزک بوده است، ابراز داشت: متاسفانه در این حادثه سه نفر شامل دو مرد و یک نوزاد دختر به علت شدت جراحات وارده جان خود را در لحظات اولیه حادثه از دست دادند.

وی با بیان اینکه حال مصدومان حادثه محور کاشان برزک نسبتا وخیم گزارش شده است، گفت: علت حادثه توسط کارشناسان مربوطه در حال بررسی است.

گفتنی است دیروز در ساعت ۱۴:۳۸ امروز شنبه تصادفی در محور برزک کاشان رخ داد که سه کشته بر جای گذاشت و ۶ نفر نیز مصدوم شدند.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها