رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 424487

نیروهای مسلح از چه زمانی خودکفایی در تجهیزات نظامی را در دستورکار خود قرار دادند؟

ساعت24-جانشین فرمانده قرارگاه ثارالله تهران گفت:هنگامی که آمریکا در سال ۵۹ به ایران حمله کرد و شکست خورد، کارتر رئیس جمهور وقت آمریکا ایران را تحریم اقتصادی کرد، از همان موقع رسیدن به خودکفایی را در دستور کار قراردادیم.

سردار کوثری
سردار سرتیپ پاسدار محمداسماعیل کوثری جانشین فرمانده قرارگاه ثارالله تهران و فرمانده سابق لشکر ۲۷ محمد رسول‌الله سپاه درباره اهمیت لزوم حضور مردم در راهپمیایی چهل سالگی انقلاب، گفت: حضور مردم در راهپیمایی امسال بسیار اهمیت دارد و آنها با آگاهی و هوشمندی خود اجتماعی بی‌نظیر را ایجاد می‌کنند چرا که دشمنان در حال طراحی توطئه‌های خود برای وارد آوردن فشار بیشتر به ملت هستند، اما حضور مردم در راهپیمایی باعث ناکام‌ماندن این توطئه‌ها خواهد شد.

فرمانده سابق لشکر ۲۷ محمد رسول‌الله سپاه با اشاره به اینکه نسبت به ابتدای انقلاب پیشرفت‌های زیادی در عرصه دفاعی داشتیم، تصریح کرد: هنگامی که آمریکا در سال ۵۹ به ایران حمله کرد و شکست خورد، کارتر رئیس جمهور وقت آمریکا ایران را تحریم اقتصادی کرد، از همان موقع رسیدن به خودکفایی را در دستور کار قراردادیم. حضرت امام هم همان موقع گفتند ما می‌توانیم. به همین دلیل از زمان دفاع مقدس ساخت و تامین تجهیزات و نیازمندی‌های دفاعی کشور را آغاز کردیم و خوشبختانه این تلاش‌ها نتیجه خوبی هم داشته است به نحوی که در ساخت انواع سلاح‌های انفرادی، جمعی، سبک، نیمه سنگین و سنگین و انواع موشک‌ها را خودمان طراحی و ساختیم.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها