رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 424533

وضعیت جاماندگان سهام عدالت تعیین تکلیف میشود

ساعت 24-وزیر اقتصاد و دارایی درباره وضعیت جاماندگان ثبت‌نام سهام عدالت در کشور، گفت: این موضوع را در حال بررسی هستیم و پس از روشن شدن قانون آزادسازی سهام، این موضوع هم تعیین تکلیف می‌شود.

دژپسند
style="text-align:justify">فرهاد دژپسند ظهر امروز در جمع خبرنگاران درباره سفرهای استانی خود اظهارداشت: ما در استان‌ها حاضر شده و از دیدگاه‌ها و نظرات مسئولان استانی، دانشگاهیان و فعالان اقتصادی، بهره‌مند می‌شویم.

وی افزود: در این سفرها مشکلات فعالان اقتصادی را با دیدگاه‌های مختلف ارزیابی کرده و از این نظرات در مسیر طراحی سیاست‌ها استفاده می‌کنیم.

وزیر اقتصاد و دارایی گفت: استان گلستان یکی از استان‌های مهم شمال کشور است و از ظرفیت خوبی دارد که موقعیت جغرافیایی آب و هوا و وجود مناطق مرزی ظرفیت‌های خوبی در استان محسوب می‌شود.

دژپسند اظهار کرد: امروز از نزدیک موضوع گمرکات و منطقه آزاد استان را ارزیابی کردیم تا بتوانیم کار را پیش ببریم و چند پروژه نیز امروز در استان افتتاح شد.

وی افزود: در بین مردمان استان گلستان وحدت قابل توجهی بین مذاهب مختلف وجود دارد و مردم اهل شیعه و سنت استان گلستان الگوی بسیار خوبی در سراسر کشور هستند و فردا را فراموش نخواهند کرد و با وحدت کامل در صحنه حاضر خواهند شد تا از استقلال سیاسی و اقتصادی خود پاسداری کنند.

وزیر اقتصاد و دارایی همچنین درباره وضعیت جاماندگان ثبت‌نام سهام عدالت در کشور هم، گفت: این موضوع را در حال بررسی هستیم و پس از روشن شدن قانون آزادسازی سهام، این موضوع هم تعیین تکلیف می‌شود.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها