رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 424693

درخواست کتبی باشگاه سپیدرود برای تغییر تاریخ بازی ماشین‌سازی

ساعت 24- باشگاه سپیدرود رشت با ارسال درخواست کتبی خواهان تغییر تاریخ بازی این تیم مقابل ماشین‌سازی تبریز در هفته هجدهم رقابت‌های لیگ برتر شد.

style="text-align:justify"> باشگاه سپیدرود رشت با ارسال درخواستی کتبی به سازمان لیگ، خواهان تغییر تاریخ بازی این تیم در هفته هجدهم رقابت‌های لیگ برتر مقابل ماشین‌سازی تبریز شد.

دیدار دو تیم از هفته هجدهم رقابت‌های لیگ برتر قرار است روز پنجشنبه بیست و پنجم بهمن‌ماه در ورزشگاه سردار جنگل رشت برگزار شود و سپیدرودی‌ها در نامه‌ای خواهان برگزاری بازی در روز جمعه بیست و ششم بهمن‌ماه بوده و به گفته مسئولان این تیم، موافقت شفاهی سازمان لیگ و باشگاه ماشین‌سازی اخذشده است.

شاگردان کریمی دور برگشت هجدهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر را با یک تساوی و یک شکست آغاز کردند، سرخ‌ها در هفته شانزدهم مقابل سایپا به‌تساوی پرگل دو بر دو دست‌یافته و در هفته هفدهم مقابل سپاهان اصفهان تن به شکست سه بر صفر دادند.

به گزارش فارس، تیم فوتبال سپیدرود رشت با برگزاری روز نخست هفته هفدهم رقابت‌های لیگ برتر با کسب 11 امتیاز در مکان پانزدهم جدول قرار داشته و با تیم چهاردهم جدول تنها سه امتیاز اختلاف دارد.

بابک حاتمی، امین منوچهری، یعقوب کریمی، حسین کعبی و علیرضا عزتی‌کرامت پنج بازیکنی هستند که در فصل نقل و انتقالات زمستانی از جمع سپیدرود جدا شدند و در سوی مقابل پیام صادقیان، لوکا نوزادزه، محمد علیزاده، امین منصوریان، رومانی چاچوآ، حمیدرضا طاهرخانی، شاهین اخوی، محمد بلبلی، مهدی بیات و حامد محمودی 10 بازیکنی هستند که در نقل و انتقالات زمستانی به جمع سرخ‌های شهر باران ملحق شدند.

فارس

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها