رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 424703

فلسطین از دولت‌های عربی خواستار تحریم «کنفرانس ورشو» شد

ساعت 24- تشکیلات خودگردان فلسطین از کشورهای عربی خواست کنفرانس ورشو را که با حمایت آمریکا درباره خاورمیانه برگزار می‌شود تحریم کنند یا در سطح پایین در آن حاضر شوند.

style="text-align:justify">تشکیلات خودگردان فلسطین از کشورهای عربی خواست کنفرانس آتی «ورشو» را که با حمایت آمریکا درباره خاورمیانه برگزار می‌شود تحریم کنند یا دست‌کم با نمایندگانی در سطوح پایین در این نشست حضور پیدا کنند.

«ریاض المالکی» وزیر امور خارجه تشکیلات خودگردان فلسطین امروز دوشنبه به رادیو «صوت فلسطین» گفت: کشورهای عربی دست‌کم باید هیات‌های نمایندگی در سطحی پایین‌تر از وزیر به این کنفرانس اعزام کنند.

وزیر خارجه فلسطین این کنفرانس را که قرار است از فردا به مدت سه روز در پایتخت لهستان برگزار شود به عنوان توطئه‌ای علیه آرمان‌های فلسطین و در راستای عادی‌سازی کشورهای عربی با اسرائیل توصیف کرد.

وی بار دیگر بر مخالفت تشکیلات خودگردان با کنفرانس ورشو و نتایجی که در آن به دست خواهد آمد، اعلام کرد.

به نوشته روسیا الیوم، قرار است در این کنفرانس که «خطر ایران» را در رأس برنامه‌های خود قرار داده، وزرای خارجه عربستان سعودی و امارات عربی متحده حاضر شوند.

همچنین بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی، قرار است در این کنفرانس حاضر شود و علیه ایران سخنرانی کند.

وزیر خارجه تشکیلات خودگردان در حالی این سخنان را بیان کرد که محمود عباس رئیس تشکیلات خودگردان در سفر رسمی دو روزه به عربستان رفته و با برگزاری کنفرانس ورشو مخالف است.

فارس

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها