رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 424722

کابینت آشپزخانه بخش مهمی از دکوراسیون داخلی

رپورتاژ آگهی / کابینت آشپزخانه یکی از مهمترین بخش های دکوراسیون داخلی منزل و مشخصا آشپزخانه ی منزل است. منزل شما می تواند با یک طراحی درست و اصولی سر و شکلی زیبا به خود بگیرد.

dir="RTL" style="text-align:justify">به کار گیری درست رنگ ها، ایجاد نور مناسب برای منزل، خرید اثاثیه ی کافی و مناسب با حس و حال و رنگبندی خانه و بسیاری از عوامل دیگر در داشتن خانه زیبا و دلنشین تاثیرگذار است. بخش مهم دیگری که باید به آن توجه کنید نحوه ی چیدمان اثاثیه است که باید درست و اصولی باشد.

آشپزخانه ی منزل شما یکی از بخش های مهم خانه به شمار می آید و لقب قلب خانه را به آن داده اند. از این رو باید تمام تلاش خود را به کار بگیرید و از تمام امکانات موجود برای زیبا سازی آن بهره ببرید. کابینت آشپزخانه فضای زیادی از آشپزخانه را پوشش می دهد و استفاده از مدل درست می تواند علاوه بر داشتن کارایی بالا، در شکیل شدن خانه و آشپزخانه ی شما تاثیر داشته باشد. از آن جایی که این روز ها معمولا خانه ها در ابعاد کوچک ساخته می شوند و شما معمولا از درون نشیمن و پذیرایی به داخل آشپزخانه دید دارید، زیبایی دکوراسیون آشپزخانه می تواند زیبایی منزل شما را تضمین کند.

انواع کابینت آشپزخانه

مدل ها و استایل های متنوعی از کابینت آشپزخانه وجود دارد و هر کدام از این مدل ها و استایل می تواند آن چیزی باشد که شما به دنبالش هستید. در سالیان دور تر که مواد مورد استفاده در ساخت کابینت ها گستردگی چندانی نداشت، تنها از کابینت چوبی و البته فلزی برای آشپزخانه ها بهره برده می شد. کابینت چوبی می تواند یک استایل شیک و فوق العاده برای منزل هایی با سبک مدرن و کلاسیک باشد. مشکل این مدل اغلب قیمت بالای چوب طبیعی است که باعث می شود خریدن آن برای تمامی اقشار جامعه از لحاظ قیمتی مقدور نباشد. مدل های فلزی هم به دلیل تنوع کم در طراحی، در حال حاضر مورد استفاده قرار نمی گیرند.

در دهه ی اخیر با پیشرفت مواد اولیه ی به کار رفته در ساخت انواع کابینت رو به رو بوده ایم و شاهد انواع مختلف کابینت آشپزخانه در طرح و رنگ های زیبا هستیم. می توان گفت شروع این پیشرفت در ابتدا با تولید کابینت ام دی اف آغاز شد و پس از آن کم کم مدل های جدیدی بر اساس آن تولید شد. کابینت های گلاس ، کابینت ممبران و کابینت ملامینه برخی از مدل هایی هستند که در سال های اخیر به بازار عرضه شده اند و تحول بزرگی در دکوراسیون آشپزخانه به وجود آورده اند. این کابینت ها در مدل های ساده و طرح دار در بازار موجود هستند و بر اساس سلیقه ی خود می توانید یکی از آن ها را انتخاب کنید.در ادامه به طور مختصر با این مدل ها آشنا خواهیم شد.

کابینت های گلاس

یک کابینت آشپزخانه پر طرفدار و محبوب که به بازار عرضه شده است، کابینت های گلاس است. این مدل با توجه به اینکه جدیدا وارد بازار شده، توانسته توجه صاحب خانه ها را به خود جلب کند و به یکی از گزینه های اصلی آن ها برای خرید تبدیل شود.

بسیاری مواقع افراد گمان می کنند کابینت های گلاس کابینتی است که در آن از شیشه یا درب های شیشه ای استفاده می شود. این تصور به دلیل به کار رفتن کلمه ی glass در نام این کابین ها است. Glass در زبان انگلیسی به معنی شیشه است و از این رو گاها این تصور غلط در ذهن افراد به وجود می آید. اما واقعیت این است که این کابینت ها نوعی کابینت ام دی اف هستند که بر روی آن ها از ورقه های براق استفاده شده است. براقیت این ورقه ها و اینکه می توانند نور را بازتاب دهند، باعث شده تا نام های گلاس را برای آن ها انتخاب کنند. همچنین بعضی افراد این کابینت آشپزخانه را با ام دی اف اشتباه می گیرند. اما همانطور که گفته شد این مدل در واقع همان ام دی اف با ورقه های براق است.

کابینت آشپزخانه ی های گلاس به عنوان یک طرح مدرن، ساده و شیک از کابینت می تواند به تمام نیاز های شما پاسخ دهد و همان چیزی باشد که به دنبال آن هستید. همچنین قیمت مناسب کابینت های گلاس یکی دیگر از دلایل محبوبیت این کابینت هاست. این کابینت ها از کیفیت مناسب و دوام بالایی برخوردار هستند و به سادگی خراب نمی شوند.

انواع کابینت آشپزخانه در گروه طراحی و معماری شیوه

کابینت آشپزخانه در مدل های متنوعی این روز ها به بازار عرضه می شود. انتخاب یک عرضه کننده ی مناسب که محصولی با کیفیت بالا، طراحی چشم نواز و قیمت مناسب به شما عرضه کند کار ساده ای نیست.

گروه طراحی و معماری شیوه یکی از بزرگترین عرضه کنندگان کابینت آشپزخانه است که می تواند در زمینه ی دکوراسیون داخلی منزل و البته دکوراسیون آشپزخانه به شما یاری برساند. این گروه کابینت ام دی اف، کابینت های گلاس، کابینت ممبران، کابینت چوبی و کابینت ملامینه را که در حال حاضر محبوب ترین و زیبا ترین کابینت های موجود در بازار هستند را به شما عرضه می کنند. اگر در انتخاب مناسب ترین کابینت آشپزخانه دچار شک و تردید هستید، نگران نباشید و دستپاچه تصمیم نگیرید. آشپزخانه مکانی کاربردی است که احتمالا زمان قابل توجهی را در طول روز در آنجا مشغول آشپزی یا میل کردن غذا هستید. بنابراین باید انتخابی زیبا و کاربردی داشته باشید. متخصصان گروه طراحی و معماری شیوه همواره پاسخگوی سوالات و ابهامات شما هستند تا بتوانید با دانش و اطلاعات کامل، اقدام به خریدی هوشمندانه کنید. همچنین این گروه توانا می تواند به شما در انجام کامل دکوراسیون داخلی منزل یاری رساند و از ابتدا تا انتهای این پروژه همراهتان باشد. برای تماس با کارشناسان گروه طراحی و معماری شیوه می توانید همه روزه با شماره ی 021-22244548 تماس حاصل فرمایید.

داشتن بهترین دکوراسیون داخلی منزل حق شماست. داشتن خانه ای زیبا که بتوانید در آن با خیال راحت از مهمانان خود پذیرایی کنید و با دوستان و خانواده ی خود ساعاتی دلپذیر را در آن سپری کنید، حق شماست.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها